What to do this weekend: Week 43


Het lijkt wel gisteren dat ik aan het rennen en vliegen was voor mijn verjaardag, al is dit al een week geleden! Ik heb een super weekend gehad met veel gezelligheid, leuke mensen en heeeeel veel cadeaus! Maar nu zijn we alweer aangekomen bij een nieuw weekend. Benieuwd wat ik ga doen?

Dit weekend staat voor mij in teken van nachtdiensten. Het is weer zover, ik ga het leven in als een mol de aankomende dagen te beginnen bij vrijdag. En zoals jullie misschien wel weten gaat zaterdag de wintertijd in, wat betekend dat ik een uur langer mag werken. YAY! Op één of andere manier trek ik zulke dingen aan. Haha.

Ondertussen hebben jullie gezien dat ik in het bezit van van de fantastische Lunarglides, I LOVE them. Net zoals mijn Free’s, laat dat duidelijk zijn! Haha. Je snapt dus dat ik hardlopen nóg leuker vind en graag de straat op ga! Dit weekend moet ik van mijzelf zeker één keer lopen, aangezien dat vorige week dus flink geflopt is.

Jullie zullen wel denken, wat doet die afbeelding van dat heerlijke strand daar boven aan dit artikel? Maandagochtend, half 8 – wanneer mijn nachtdienst klaar is – heb ik vakantie! Een week lang lekker rusten en leuke dingen doen.. wooo ik heb er nu al zin in! Ik weet nog niet wat ik allemaal ga doen. Iemand misschien leuke suggesties? (Ik ga dus niet naar dat prachtige strand. Poor me.)

Wat gaan jullie doen van het weekend? Wilde plannen, of lekker rustig aan?

Ps. LIFESTYLELOU staat nu alweer een maand online, gaat de tijd niet onwijs snel!? Op naar nog vele maanden!

Follow my blog on Bloglovin’ 

Eén reactie

  1. Rosa

    Hee Milou,

    Lekker zeg vakantie, je kan toch wat met je leuke vriendje gaan doen?

    Ik zou ook wel vakantie willen zeg. Die nachtdiensten kom je heus wel door hoor.

    x Rosa

  2. Michelle

    Wauw, ik had er niet over nagedacht dat mensen die ’s nachts werken minder blij zijn met de wintertijd! Heel veel succes dit weekend. Ik ga vanavond even wat dingen kopen in het Alexandrium in Rotterdam, zaterdag heb ik een evenement van Santé waar ik naartoe ga en zondag naar de bioscoop en waarschijnlijk een verjaardag. Best wel druk weekend.

    • lifestylelou

      Haha nee klopt, dit is ook de eerste keer dat ik dit moet doen in vier jaar. Soms was ik de gelukkige want dan kon ik de nacht in als het zomertijd werd! Maar nu is het dus andersom. Wauw, dat klikt als een leuk, maar vol weekend! Geniet er van :-)

  3. Tessa

    Lekker vakantie, dat weekend werken is vast voor je het weet voorbij en dan kan je lekker genieten van vrij zijn. Misschien leuk om rommelmarkten enzo af te struinen, er zijn er weer veel op komst voor sinterklaas en kerst volgens mij. Geniet ervan!

    • lifestylelou

      Hi, thanks voor je reactie! Het kan soms zo simpel zijn he dat vullen van een week.. maar ik weet het echt niet deze keer! In ieder geval staat een shoptripje naar Antwerpen gepland en zo’n spa klinkt ook niet verkeerd ;-) Fijn weekend!

  4. Pingback: What to do this weekend: Week 44 « LIFESTYLELOU

Geef een reactie