Inspiratie: Nike Hyperwarm


Toen ik van de week ziek op de bank lag met de laptop op mijn buik, raakte ik weer verslingerd aan vette hardloop outfits. It’s true: De momenten dat je niet mag hardlopen, zijn de momenten dat je het liefst de straat op rent. En dan ook nog in een super vette outfit, als het even kan.

Nu denken jullie: alwéér een outfit van Nike? Ja, als Nike nou eens effe zou stoppen met het maken van té leuke hardloopkleding, dan zou het leven een stuk simpeler zijn. Want dat ze geweldig leuk zijn, dat is één ding. De prijs is het volgende, en daar houd ik wijs mijn mond over (If I was a rich girl, la la la lalalala..). Ik heb sterk het gevoel dat het dit najaar met een rap tempo slecht weer gaat worden en de angst bekruipt mij dat ik dan niet kan shinen in één van deze kledingstukken. Alhoewel, ik heb me ingeschreven bij een sportschool dus dan draag ik ze daar toch lekker.

Ik denk dat ik maar meerdere deals met mijzelf aan moet gaan. Want die deal van de ‘50 runs‘ heb ik niet gehaald. Van de week heb ik een te gekke hardloopbroek gescoord terwijl ik nog niet eens op de 40 runs zit,  hier later meer over. En als ik dan ook nog mijn vorige hardloop outfit compleet wil krijgen én deze? Ik kan maar beter opschieten. Hebben jullie nog leuke challenges voor mij, waarbij ik bij het behalen hiervan een kledingstuk ‘mag’ aanschaffen? 

Want aiii, die lace training trousers staat bij mij momenteel op één. Of toch niet? Aangezien ik net een nieuwe broek binnen heb. Zal ik dan toch maar voor het Pro printend hyperwarm shirt gaan? En die sport BH is natuurlijk de perfecte match met mijn nieuwe hardloopbroek! Oh jongens, wat is het toch moeilijk. Wat moet je toch moeilijke keuzes maken in het leven. Ha-ha, geintje.

Hebben jullie toevallig nog vette hardloop outfits gescoord van de week? 

Follow my blog on Bloglovin’ 

  1. Josephine

    WOW, dat is echt te gaaf! Vooral het lange mouwen shirt en het eerste tanktopachtig iets, te gaaf printje! Hmm, ik kan op dit moment geen challenge voor je bedenken…

Geef een reactie

