Confession: Can’t wait for Christmas


Ik weet het, de herfstvakantie is nog maar net voorbij en Sinterklaas moet nog zijn intrede doen in ons kikkerlandje maar ik kan mij gewoon niet meer inhouden: kerstkriebels! Ik kon het dan ook niet laten om de eerste items te laten pronken in mijn nieuwe huisje. En oh, wat ben ik er blij mee!

Vorig jaar, toen ik nog bij mijn ouders woonde, had ik ook al heel erg de drang om erg vroeg mijn kamer te versieren met alle leuke en warme items die met kerst te maken hadden. Hierdoor had ik al een kleine collectie opgebouwd. Echter, toen ik mij vorige week in de Intratuin bevond, ging ik los! Ik kan een kerstboom tenslotte niet ‘kaal’ wegzetten in een huis, en decoratie kun je nooit te veel hebben.

Ondanks dat mijn huisje zich in de herfstsfeeren bevindt, heb ik er ook al een aantal kerst items aan toe gevoegd. Gewoon, omdat ik het niet kan laten.

De hanger met Santa please stop here! Had ik vorig jaar al in huis gehaald, ik spotte hem bij de Intratuin en nam ‘m mee. Stenen lantaarn met kerstoom heb ik nu een kleine twee weken in huis en ik ben er verliefd op! (EUR 5,95, Intratuin) Al vind Lush ‘m eerder eng, check de eerste foto.  De eerste kerstkaarten zijn alweer in huis hoor! Stiekem kocht ik ze al in september. Jep, true story. Een Expo filiaal hier in mijn woonplaats ging weg, dus deze kaarten kon ik voor een prikkie kopen.

Hoe zit het bij jullie? Hebben jullie ook al de kerstkriebels of denken jullie er nog laaaang niet aan? Ik kan in ieder geval niet wachten om de rest van mijn spulletjes ook een plaatsje te geven en vanaf wanneer is het eigenlijk toegestaan een kerstboom in je huis te zetten?

  1. Marije - Miss-M.nl (@MarijeMissM)

    Oooh, wat heb ik ook zin in de kerst! Het kan mij niet snel genoeg 25 december zijn :-) Die stenen lantaarn vind ik fantastisch en ik denk dat ik die ook even ga kopen. Leuk!

    Ik ga op 6 december naar Friesland om bij mijn ouders in de buurt een kerstboom te kopen. Lekker zo’n verse met kluit, zodat ik de echte kerstdennengeur in huis heb. Zin in!

  2. Charlotte

    Oeh met die gezellige foto’s krijg ik ook helemaal zin in kerst!!
    Super leuke kaarten trouwens..
    Ik vind Sinterklaas ook altijd heel erg leuk, dus daar leef ik eerst naartoe en dan Kerst!

    Fijne zondag
    X Charlot

  3. Jesdiny

    Wat leuk en heel herkenbaar! Ik heb zo’n zin in de kerst. Ik vroeg gister al aan mijn moeder wanneer ze de boom gaat neerzetten maar die verklaarde me voor gek dat ik daar uberhaupt al aan dacht haha.

  4. Fashiable

    Wat ziet je huis er al gezellig uit! Zelf ben ik totaal geen winter mens en mag de sneeuw voor mij lekker wegblijven, maar eten met kerst met je familie is natuurlijk beregezellig!

  5. tineke

    Sinterklaas vieren wij met onze familie ook altijd heel groots en is net zo gezellig als kerst! Ik kijk naar beide feesten echt heel er uit hahah! :D

  6. Pingback: Wishlist: IKEA Kerstcollectie « LIFESTYLELOU
  7. Pingback: Can’t wait for christmas! #2 « LIFESTYLELOU

Geef een reactie

