Favourite: Scents of Pastry

PearlManiaHad ik het kort geleden nog over mijn favoriete Soy Scents, kan ik er vandaag een zestal aan toevoegen. Lieve bezoekers, dit is hemels. Terwijl Banana Nut Bread mijn huisje verheerlijkt met haar zoete geuren, zal ik jullie wat vertellen over deze fantastische Soy Scents die ik mijzelf cadeau heb gedaan (aangezien Sinterklaas mij dit jaar overslaat. ;-) )

Via Serena haar blog kwam ik op dit artikel. Ik ben vaste klant van haar moeder die PearlMania.nl runt, ieder jaar (in de wintermaanden vooral) plaats ik een bestelling zodat ik binnen de kortste keren haar heerlijke Soy Scents kan branden. Enne, speciale Soy Scent boxen voor de kerstdagen? YES PLEASE. De keuze bestond uit vier verschillende geuren, en zo bestelde ik de laatste “Scents of Pastry”.

IMG_5358IMG_5370

Zes verschillende scents in een schattig feestelijk verpakt doosje. De (te) zoete geur overheersde al snel. En bij het openmaken maakte mijn hart een sprongetje. Want ondanks dat ze geweldig ruiken, maakt Rita er ook echt fantastisch mooie creaties van! Kleine taartjes, zo noem ik ze ook wel. Niet om op te eten, natuurlijk! Al dacht een collega van mij dat dit wel zo was.

Waarom ik voor Scents of Pastry heb gekozen? Versgebakken koekjes. Cake. Zoet. Kruidig. Warm. Need to say more? Omschrijving van de scents (via Serena):

  • Vanilla Cookies – de geur van versgebakken boterkoekjes met suikerzoete vanillefrosting
  • Crème Brulée –  een overheerlijk aroma van vanillepudding doordrenkt met een romige caramelsaus
  • Chocolate Fudge – pure chocolade, gemengd met caramel en vanille en besprenkeld met geroosterde amandelstukjes en knapperige hazelnoot
  • Christmas Spice – warme specerijen zoals kaneel en nootmuskaat zijn gemengd met frisse geuren van basillicum, balsam en dennenboom. Een kruidige en geurige blend.
  • Amaretto Nog – een blend van een subtiele amandelgeur met zoete, romige vanillesaus
  • Banana Nut Bread – rijpe, zoete bananen met warme, kruidige specerijen, bruine suiker en walnoten

Ja, oke. Daar gaat dus wél het water van in je mond staan. Helaas is deze box al uitverkocht, maar via PearlMania kan je zelf 6 Soy Scents bestellen, en komen ze alsnog in zo’n snoepig doosje aan. Dat alles voor dezelfde prijs als ik ervoor betaalde (EUR 5,00 excl. verzendkosten.)

Heb ik jullie overtuigd? Dat moet haast wel. Haast je, en bestel snel! Ik bedoel: dit is toch hét perfecte kerstcadeau? (of last minute sinterklaascadeau? ;-) )

Eén reactie

  1. Shanna

    Die zien er echt heerlijk uit! Helaas waren al de soyscent boxes super snel uitverkocht…
    Maar ik kan me voorstellen waarom je de scents of pastry gekocht hebt, wie houdt nu niet van de geur van versgebakken gebak? ♥

Geef een reactie