Christmas: New Look favourites


Vandaag bevind ik mij, zoals jullie waarschijnlijk wel weten, in Antwerpen. Eén van de winkels die ik ab-s0-luut wil bezoeken is New Look. Jep, als je bovenstaande foto bekijkt zul je het misschien wel snappen (of totaal niet), deze truien zijn in mijn ogen gewoon nodig tijdens deze kerst. :-)

Normaal ben ik niet zo’n New Look fan, ik vind de kleding vaak wel heel erg tof maar de prijs – kwaliteitsverhouding meestal niet zo. Totdat ik van de week een aantal van deze items bij Chantal zag, ik was opslag verliefd! Waarom, zul je denken? Dit is gewoon té leuk, té schattig en ik wil dit allemaal (ja, tegelijkertijd :p) dragen met de kerstdagen! Daarna zal het wel verdwijnen onderin m’n kast, maar daar hebben we het nu maar niet over.

Schattige kerst printjes in combinatie met warme stof is voor mij een win-win. Rechtsonder en de middelste van de bovenste rij zijn op dit moment wel mijn favoriet. Deze wil ik graag in real-life zien en ik hoop zo dat ze net zo leuk zullen zijn als op deze plaatjes. Dat heb ik namelijk vaak, op internet is het geweldig en in het echt is het mweh.

Wat v inden jullie hiervan? Net zo enthousiast als ik of moeten jullie hier keihard om lachen? ;-) 

ps. dit is echt om alleen thuis te dragen, tijdens (en rond) de kerstdagen. Verder zullen jullie mij hier niet in vinden. Do not worry. :-)

  1. yazylicious

    Jaaa de kersttrui moet giga terugkomen zoals heel vroeger. Iedereen met kerst lekker een corny trui aan en rond de kerstboom zitten. Super leuk juist.

Geef een reactie

