Cadeautjes voor Milou

IMG_5414

Herinneren jullie mijn enthousiaste artikel over Fonq.nl nog? Omdat ik dacht dat er geen sinterklaas gevierd zou worden, gaf ik mijzelf uit troost twee cadeautjes. Geen Moleskine of dubbelwandige glazen.. maar wat dan wel?

Na wat rondneuzen (waar ik een aantal dagen over deed. Want, gosh wat staat er VEEL op die site!) kwam ik een 100% Londen boekje tegen in de uitverkoop! YES, deze wilde ik al heel erg lang. Vorig jaar geleend van een klasgenoot, ik vond ‘m al gelijk geweldig! Volgend tripje naar London ben ik dus in het bezit van een eigen 100% Londen. :-)fonq.nlLush vond het allemaal erg interessant. Weet je wat je allemaal kunt doen met zo’n doos? Als een bezetene de doos aanvallen, is iets wat ze om de 10 seconde deed. Ook vond ze het erg leuk om zichzelf erin te verstoppen. Alsof ik haar niet zou zien, haha.

En dan, als tweede: een lectuur bak! Haha, misschien een beetje een raar cadeau en iets waar je jezelf niet echt snel mee verrast. Ik vond ‘m tof, en daarbij heb ik nog geen bak voor mijn lectuur dus win-win! Nu kan ik alles netjes bij elkaar houden in plaats dat het allemaal rondslingert in mijn huis.

De service van Fonq.nl is echt geweldig. Geloof het of niet, ik bestelde het een dinsdagavond om 20.00, en de volgende dag had ik het om 13.00 al in huis. True story. Ondanks alle sinterklaas drukte, petje af! Ik weet zeker dat ik voor de kerst ook wat items in ga slaan op Fonq. Ze hebben er zoveel, je kunt genieten van fikse kortingen en de service is super duper snel!

Ben jij bekend met Fonq.nl?

Geef een reactie

