Favourite: Lush Snow Fairy

LushHaha, hoe leuk is deze foto? Lush en Lush. Mijn twee favorieten op dit moment. En terwijl Lush (de kat) op mijn schoot zit en zichzelf loopt te bewonderen op bovenstaande foto is dit een mooie gelegenheid om jullie wat over deze favoriete Snow Fairy te vertellen.

Ik had jullie al eerder verteld dat Snow Fairy sinds vorig jaar tot mijn favorieten behoort. (lees hier) Afgelopen weekend in Antwerpen was ik vastberaden: deze showergel gaat mee naar huis. Dit jaar geen kleine editie, maar de middelste. Hey, ik kon wel de grootste nemen, maar dan maken al die andere verrukkelijke douchegels geen kans meer aankomend jaar.

Mag ik ook even zeggen dat ik het leukste vriendje ooit heb? Wie kan er zeggen dat er zomaar een Lush cadeautje voor je gehaald wordt? IK! In februari heb ik dit al mee mogen maken tijdens de Valentijns collectie, toen kwam hij ineens aan met een stuk hartjes zeep. En deze keer mag ik genieten van een heerlijke fles Snow Fairy! Kanttekening: stiekem is het ook een beetje eigen belang, aangezien meneer ook heel graag onder de douche staat met die mierzoete spul.

De geur van zoete snoepjes, een perfecte oppepper voor je humeur als je het mij vraagt. Tijdens de koude winterdagen wil ik altijd een douchegel die ‘warm’ is, dus geen frisse fruitgeuren maar lekker kruidig. Nu is Snow Fairy natuurlijk niet kruidig, maar ze (Ja, ik noem Snow Fairy ze, aangezien roze in overvloed is!) behoort zeker tot de ‘warme’ geuren voor mij. Dan hebben we het natuurlijk nog niet over het uiterlijk gehad. Een beetje vrouw wordt vrolijk van roze, niet? En als ik hier nu paarse glitters aan toe voeg kan het al helemaal niet meer stuk. Tenminste, voor mij niet.

Goed. Snow Fairy is voor mij (en mijn vriend) één bom vreugde. Onmisbaar in de douche, en daarom zonde dat ze maar eens in het jaar te koop is! Wat het eigenlijk ook wel weer leuk maakt, zo blijft het een beetje speciaal. Alleen tijdens de wintermaanden is dit schatje dus te koop. Heb je haar niet in huis, maar heb ik je enthousiast gemaakt? Wees snel en bestel – dat rijmt – voordat ze alweer vertrokken is! Klik hier. Natuurlijk is Snow Fairy ook gewoon in de Lush filialen te vinden.

Wie zijn er al bekend met Snow Fairy? En zo niet, ga je er snel eens aan ruiken?

  1. aspasiablog

    Leuk, ik lees altijd zoveel over de Snow Fairy douchegel op beautyblogs, maar heb hem nog nooit zelf geprobeerd.

Geef een reactie

