Can’t wait for christmas! #2

christmasZo, Sinterklaas is weer lekker terug naar Spanje. Ik vond het heel erg gezellig met hem, maar tegelijkertijd kon ik ook niet wachten tot hij vertrok: nu kan ik ein-de-lijk zonder schaamte over kerst praten en jullie laten zien wat ik stiekem al weken in mijn huisje heb staan.

Zoals jullie vorige keer al konden lezen was ik er vroeg bij met de kerstkriebels. Ondertussen heb ik vrolijk door gewinkeld bij verschillende winkels zoals IKEA en de Intratuin om mijn ideale kerstitems bij elkaar te sprokkelen. Het is aardig gelukt, moet ik zeggen. Enkel de echte kerstboom ontbreekt nog – die ik morgen ga halen! – maar voor de rest ben ik al goed voorzien van lichtjes, kaarsjes en gezelligheid.

Mijn IKEA spullen hebben jullie al eerder kunnen bewonderen, hier aan toegevoegd heb ik schattige kerstboomlampjes van de Xenos (ik meen EUR 3,99. Correct me if I’m wrong.), deze zie je linksonder gedecoreerd in een vaas. Een cappuccino uit mijn favoriete ‘kerst’mok du jour kan natuurlijk niet ontbreken (midden in!). En sinterklaas heeft mij dit jaar tóch niet helemaal overgeslagen – snel meer hierover! – en verraste mij met de verschrikkelijk leuke kerst pasta!

De rest van mijn collage heb ik opgevuld met standaard samples van PicMonkey, (krans, sneeuwpop, sneeuwvlok), dit is overigens ook de website waar ik mijn collages maak. TIP!

Hebben jullie het nu ook al te pakken, die kerstkriebels?

 

  1. Laura

    Ik heb de kriebels ook al even te pakken, maar er is nog geen kerst in mijn kamer te zien. Mede omdat vriendje wil helpen mijn kleine kerstboompje op te tuigen wat we dit weekend gaan doen. (hopelijk) Het enige beetje kerst zijn de kaartjes die ik brand en een sneeuwpopje wat ik kocht bij de Xenos afgelopen maandag.

  2. Mylène

    Ik kreeg deze week echt enorme kerstkriebels. Zin om de kerstboom op te tuigen en om allerlei (onnodige) kerstspullen te kopen. Maar nu kan het eindelijk!

  3. Charlotte

    Ben het zo met je eens!! Nu kunnen we schaamteloos over kerst praten zonder dat de gleurpieten het horen ;)
    Heb die koekblikken van de ikea ook, hoog tijd om te te vullen met kerstkransjes!
    Leuke post!!!

    X Charlot

Geef een reactie

