Inspiratie: I NEED this.

NikeAls ik ergens goed in ben, dan is het mijzelf wijs maken dat ik dingen ‘nodig’ heb. Ik betrap mijzelf erop dat dit de laatste tijd voornamelijk om hardloopkleding gaat. Waarom? Ik heb ondertussen drie weken niet meer gelopen. Maar daar gaat het nu even niet om, ahum. Morgen ga ik echt! :-)

Zo is dat ‘niet lopen’ nu weer een reden voor mij om in de Nike webshop te kijken. Eerst keek ik in het clearence gedeelte, waar uitverkoopjes soms voor belachelijk lage prijzen de deur uit gaan! Maargoed, daar zijn momenteel alleen luchtige voorjaars items in te vinden. En als ik eerlijk mag zijn helpt dit mij niet om de straat weer op te gaan (allemachtig wat ik het kóud he, jongens!?).

En dan kom ik toch weer snel terecht op de ‘gewone’ webshop, natuurlijk ook op het tabblad newest. Want uhh, ik ga écht niet in een 2011 item rondlopen ;-) (geintje.). Met deze koude winterdagen – al is het nog geen winter, toch? – heb ik echt wel behoefte aan een kledingstuk wat mij, vooral in het begin, warm kan houden. Zo loop ik al een tijdje te kwijlen bij de geweldige blauwe trui, linksboven. Al eerder kwam deze voorbij in mijn inspiratie artikelen, net zoals het fantastische winterse hyperwarm shirt, linksonder.

Maar zo’n poncho is toch ook wel leuk. Alleen.. EUR 120,00? Nah, thanks. Ik heb al een H&M versie poncho van twee jaar geleden, die er verdacht veel op lijkt! Maar zo’n jasje (rechtsonder) is toch wel errug handig: regen- en windbestendig.. ik zeg ja!

Zou het helpen als ik één van deze items zou bestellen? Zou ik dan echt weer de straat op rennen? (ik heb vanaf morgen gelukkig wel weer meer tijd!)

Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

 

  1. tineke

    ahhh, die links boven heb ik in het wit! Heerlijke trui, maar in de winter is het niet warm genoeg denk ik ;) Dan kan je beter voor die links onder gaan denk ik :D Ook heel mooi!

  2. Charlotte

    Vind de eerste trui echt te gek!
    Heb hem al in de Nike store zien liggen.. de stof is zoo zacht!!
    Misschien dat ik hem toch nog ga kopen… alleen weet nog niet welke kleur..
    Deze grijs/blauwe of de gebroken witte!

    X Charlot

  3. yazylicious

    Die poncho is idd wel heel erg leuk. Ik herken het zo ontzettend! Ik denk ook altijd bij alles wat ik zie ‘I need this’ terwijl ik ook zo snel ben uitgekeken op dingen.

  4. dreamely

    Zonder enige schaamte moet ik zeggen dat ik nog maar twee van de items niet heb… Maar die poncho MOET ik echt nog hebben!! Maar helaas nog niet goedkoper gezien, ik maak er namelijk graag een sport van om het zo goedkoop mogelijk te bemachtigen.. De eerste trui (waar ik de laatste dagen in woon) kocht ik met €25 korting!

Geef een reactie

