Wimdu

Al eerder vertelde ik enthousiast dat ik iets fantastisch had ‘ontdekt’. Wimdu. Nouja, ik kwam er een beetje laat mee want blijkbaar wist iedereen er al vanaf, behalve ik. Haha! Maar voor diegene die nog niet weten wat Wimdu is, heb ik speciaal een artikel gemaakt.

Ik droom er van om binnenkort weer een keer naar London toe te gaan. En dat is erg leuk, zo’n grote stad, maar voor de hotels betaal je meestal de hoofdprijs. Vanaf nu niet meer! Naar een accommodatie gaan kan ook leuk zijn voor je portemonnee, en dat komt door Wimdu!

Meer dan 50.000 accommodaties, wereldwijd. Dat is wat Wimdu ons te bieden heeft! Op zoek naar een appartement in New York? Typ het in bij de zoekbalk en er komen zo tig goedkope opties tevoorschijn! Zei ik nu appartement? Ja, dat klopt! Dat is nu juist het concept van Wimdu: in principe slaap je ergens bij iemand ‘in huis’, dat maakt dat je echt een ‘bewoner’ bent van de stad, en niet de toerist! (oké, een beetje dan..). Je leert plaatsen kennen waar je misschien nog nooit bent geweest? En wie weet kan jouw huisbaas zo de hotspots opnoemen van de jouw uitgekozen stad! Bingo.

Zoals ik al zei, typ de naam in van de stad waar jij graag heen wilt gaan en kies je accommodatie uit. Het kan een privé kamer zijn, een geheel appartement het maakt niet uit. Dat is aan jou de keuze. En wat ook nog eens leuk is: de prijs die er staat is per nacht, je deelt de prijs dus in principe met zijn tweeën (bijvoorbeeld), waardoor je nóg goedkoper uitkomt.

Heb jij wel eens gebruik gemaakt van Wimdu? Of heb ik je enthousiast gemaakt door dit artikel dat je nu wel op vakantie móet? ;-)

Volg Wimdu ook op Twitter en Facebook voor de laatste nieuwtjes en de leukste accommodaties.

  1. Joyce

    Ik had er laatst ook al eens van gehoord. Ik vind het echt een heel leuk concept! Zelf heb ik het nog niet gebruikt, maar misschien in de toekomst! :)

  2. Jasmijn

    Heel erg handig lijkt me dat! Ik ga niet alleen op vakantie, dus is het voor mij nog niet van toepassing maar als ik later zelf op vakantie ga, zal ik dit zeker eens gebruiken! Ik heb je blog trouwens genomineerd voor de Liebster blog award, check mijn site voor meer info!

Geef een reactie

