What to do this weekend: Week 48

Deze keer kon ik niet wachten tot het weekend weer aanbrak. Je kunt het misschien al raden, er zijn veel leuke vooruitzichten dit keer! Heerlijk dat mijn werkweekenden wisselen met de vrije, zo heb ik vaak iets om naar uit te kijken.

Vandaag mag ik eerst nog een dagdienstje werken om vervolgens nog twee uur lang een cursus te volgen voor het EPD (electronisch patiënten dossier) wat bij ons in januari live gaat. Een lange dag dus. Vervolgens heb ik een uurtje om te haasten: wat boodschappen, de wijnglazen van de HEMA (je weet wel, met die spaarkaarten.) inslaan en een maaltijd nuttigen. Voor ik het weet ga ik alweer de auto in richting onze zuiderburen: weekendje Antwerpen it is!

We (mijn vriend en ik) overnachten in een hotel in Brasschaat en overdag zijn we te vinden in Antwerpen. Deze Belgische stad is onze favoriete stad en we zijn er regelmatig te vinden. Mede omdat het zo lekker dichtbij is, maar zeker omdat we ’t daar fantastisch vinden. Lekker winkelen, lunchen, wandelen, dineren en keihard feesten (ok, dat laatste zal wel meevallen.). Ik heb er zin in! Voor de Antwerpen lovers, hebben jullie nog tips?

En voor ik het weet is het weer zondag, dan gaan we weer richting huis en zijn we weer terug in het normale leven. Lekker knuffelen met Lush – waar mijn zusje Joy trouwens heel het weekend op past – en weer een rustig avondje houden voordat de werkweek weer gaat beginnen!

Wat gaan jullie dit weekend doen? 

Geef een reactie

