New in: IKEA Kerstcollectie

Remember this? Vorige week ben ik dan eindelijk richting IKEA gegaan en heb mijn slag geslagen. Helaas niet alles in huis gehaald van wat ik in eerste instantie wel van plan was, maar zeker wel leuke dingen!

Waarom niet alles gehaald, zoals ik eerst wel zei? Simpel, sommige dingen waren uitverkocht en andere vond ik in het echt toch niet zo leuk als ik dacht vanaf de online foto. De cupcakes waren uitverkocht, en de andere kerstballen vond ik toch niet zo leuk, en zelfs een beetje te duur. (dat kan blijkbaar ook bij IKEA ;-) )

Ik ben erg blij met mijn aankoopjes, langzaam aan verandert mijn huisje in de gezellige kerstsferen. Het liefst zou ik die kerstboom ook al opzetten, maar laat ik daar nog maar even mee wachten. Oh, ik heb trouwens wel de onderzetters en servetten met het zelfde printje als de rechter kaas kunnen bemachtigen. Ook heb ik de rode grote piek en ook nog wat cadeauverpakkingen. Vergeten op de foto te zetten, oeps!

Heb jij al iets uit de kerstcollectie? Of zijn er items die hoog op je lijstje staan?

ps. het ‘kerstman-‘ en ‘kerstboomkaarsje’ komen van de Kruidvat (EUR 2,29 voor 6)

  1. Sabrina

    Leuk! Ik ga dit jaar geen kerstinkopen bij Ikea doen. Ik heb nog veel van vorig jaar liggen en ik wil een aantal dingen zelf maken (nu alleen nog even moed verzamelen om ook daadwerkelijk aan de slag te gaan)

  2. Karin

    Wat een leuke spullen! Ik heb nog helemaal niets gezien van de kerstcollectie, ga zo maar even op de site kijken. Nieuwe kerstspulletjes komen altijd van pas!

  3. Laura

    Wat een leuke spullen heb je bij elkaar gekocht zeg!
    Ik was laatst ook in de ikea maar het enige wat ik van de collectie gekocht heb zijn de kaarten en nog een pakket met stickers enzovoort!

  4. Pingback: Can’t wait for christmas! #2 « LIFESTYLELOU

Geef een reactie

