Motivatie, waar ben je?

Was ik nog diegene die probeerde te motiveren en de challange met een volmondige JA aanging toen Nike ‘Running the Elements’ aankondigde. Zo ben ik nu degene die gestimuleerd moet worden en geen element meer gelopen heeft. Wat is er toch mis met me?

Bovenstaande is de route die ik vrijdag 16 november liep, zo’n 3K naar de Bergse Plaat. Ja, dit is nu anderhalve week geleden en ik mag me hier flink voor schamen. Als ik heel eerlijk ben is de zin in hardlopen even weg. En ik weet dat ik dan ‘gewoon’ moet gaan, maar zo ‘gewoon’ kan ik mijzelf de straat niet op sleuren, en zeker niet wanneer het slecht weer is of als ik 7 dagen in de week moet werken. Toen de zon scheen van de zomer ging dit een stuk beter, dus het weer is de grootste boosdoener.

Wat te doen om uit deze dip te komen? Ik zat al te denken aan een nieuwe outfit, deze trui zou mij misschien kunnen helpen om de kou te trotseren? Of wat dacht je van dit vest? Nieuwe kleding is natuurlijk altijd een goede oplossing, haha. Zal ik maar gewoon gaan morgen, me laten meeslepen door mijn vriend, of afwachten wanneer deze dip voorbij is en mijn benen staan te trappelen om de straat weer op mogen?

Momenteel staan mijn Nikes te pronken in de gang, wachtend tot ze gevuld worden met cadeautjes en kruidnoten. (wat helaas niet gebeurd.)

  1. veraw

    Oh hardlopen, heb al respect dat je er ooit aan begonnen ben, dat is iets wat ik écht niet zou kunnen. Misschien is een groepssport meer iets voor je? Dan moet je wel meedoen namelijk :)

  2. tineke

    You can do iiiiiit hahaha, Ik ben op het moment zo onwijs gemotiveerd! Nieuwe kleding helpt onwijs ;) Dus mocht je het geld er voor hebben… Ik zeg doen!

  3. Josephine

    Mweh, een dip hebben is inderdaad niet leuk. Misschien stimuleert een nieuwe outfit wel, of als je dat hebt gelopen dat je iets leuks mag kopen voor jezelf. :)

  4. Charlotte

    Herkenbaar.. ik heb ook een herfst-ren-dip!!
    Ik hoop er snel uit te komen… misschien wat nieuwe ren-gear aanschaffen! :) Dat helpt bij mij normaal altijd wel!
    Eigenlijk moet je gewoon een keer gaan, ookal heb je echt geen zin!
    Als je eenmaal in die ‘flow’ zit, krijg je plezier in het rennen!

    Good luck!

    X Charlot

  5. Natasja

    Volgens mij zit iedereen in een dip, ik ook. Maar volgens mij moet je er gewoon voor gaan zonder er echt bij na te denken, dat is voor mij vaak de oplossing. :)

Geef een reactie

