Inspiratie: Nike Sky High Dunks

Sneaker wedges. Kon ik ze eerst niet aanzien, ben ik er nu dol op. Na mijn eerste aanwinst ben ik nu verslingerd geraakt aan de versies van Nike. Zijn er nog meer mensen hier die verliefd zijn op deze Nikes? Ik kan namelijk niet meer stoppen met kijken (en bedenken welke ik om mijn voetjes zal doen.)

Mijn super goedkope, maar oh zo leuke zwarte sneaker wedges leven nog maar half. Maar hey, van 34 euro had ik eerlijk gezegd ook niet veel verwacht maar toch draag ik ze vaak! Ze vallen nog net niet uit elkaar zeg maar. Steeds vaker zie ik deze Nikes voorbij komen en mijn liefde voor deze Sky High Dunks groeit met de dag. Het liefst wil ik ze nu, en nog liever allemaal! ;-) Haha.

Nu is dus de vraag: zal ik ze mijzelf nu al cadeau doen, of met de kerst. En nog belangrijker: welk paar zal ik mijzelf toe eigenen? Rechts onder ziet er wel heel erg aantrekkelijk uit met het zachte vachtje vanbinnen, dit is de nieuwste op de markt, maar ook gelijk de duurste: EUR 250,00. Linksboven klinkt daarentegen wat aantrekkelijker met haar EUR 120,00. Maar de overige twee vind ik zoooo vet door hun printjes, echter wel erg lastig te verkrijgen in Nederland.

Help me out!

  1. Glossiequeen

    Ik vind de bruine rechts onder wel heel leuk! Maar ook een beetje te prijzig, maar de blauw met witte vind ik ook erg leuk, en die zijn een stuk goedkoper! Dus ik zou voor die gaan xx

  2. Charlotte

    Ze lijken me echt heerlijk lopen!!
    Ik vind ze leuk, maar ze moeten dan wel goed gecombineerd zijn.. Soms zie ik er meiden mee lopen en dan denk ik echt “neee..”

    Fijne zondag!
    X Charlot

  3. Jesdiny

    Ik moet er zelf nog steeds aan wennen. Vind het bij veel meiden heel leuk sta, maar het trekt mij niet echt aan. Vind het printje van die rechtsboven erg leuk!

  4. Evelien

    Ik heb hetzelfde, vond ze eerst niet mooi en nu juist wel! Vind zelf rechtsboven het mooist :-) Haha, leuk om jezelf zo’n kerstcadeau te geven! Je brengt me op ideeën!

Geef een reactie

