Sinterklaas inkopen met Fonq.nl

Ik mag dan misschien wel 23 zijn, maar Sinterklaas vier ik nog met liefde. Gezellig met de familie, pakjesavond met warme chocomel en heel veel kruidnoten (en pepernoten, marsepein, chocolade etc. etc.). Nee, dan maakt het me echt niets uit of ik 23 ben, dan voel ik me net een klein kind. Who’s with me?

Wel zit er natuurlijk ook een keerpunt aan al dit leuks: cadeautjes uitzoeken. Voor jezelf, en voor anderen het kan soms best lastig zijn. Fonq.nl is een online warenhuis waar duizenden leuke merkproducten verkocht worden. Je kunt op categorieën zoeken, maar ook via de giftfinder op leuke / originele cadeaus komen.

Doormiddel van de verkoopanalyses van Fonq.nl zijn er een aantal leuke weetjes tevoorschijn gekomen: wisten jullie bijvoorbeeld dat er dit jaar weer méer geld wordt uitgegeven aan sinterklaascadeautjes? (Ik ben ook schuldig) Zo’n 4% meer dan vorig jaar. En is er hier überhaupt iemand die Sinterklaas op woensdag 5 december zelf viert? Want dit jaar wordt het feest van de goedheiligman massaal eerder gevierd. Denk aan het weekend van 1 & 2 december. Ik niet, ik zit dan lekker in Antwerpen met mijn vriend! :-)

cadeau Sinterklaas
Via: Fonq.nl

Goed, begint het al een beetje te kriebelen, het sinterklaasfeest? Ik weet in ieder geval waar ik ook ga shoppen, want die Moleskine boekjes en die dubbelwandige theeglazen zien er errug aantrekkelijk uit! Wat jullie?

Dit artikel is in samenwerking met Fonq.nl geschreven.

  1. Evelien

    Wij hebben dit weekend Sinterklaas gevierd met de familie, ergens in een Landalpark. Het blijft zo leuk inderdaad! Cadeautjes, chocolademelk, pepernoten etc. Heerlijke traditie!

Geef een reactie

