What to do this weekend: Week 47

Week 47 zijn we alweer. Nog maar een paar weekjes en dan zijn we 2012 al weer uit! Afgelopen week is het druk geweest, ik heb veel gewerkt en verder eigenlijk weinig gedaan (en toch had ik het druk ;-) haha.). Benieuwd naar mijn weekend?

Dit weekend wordt weer een lekker werkweekend. Ik mag me weer als een mol gedragen en genieten van drie nachtdiensten. Op zich vind ik nachtdiensten niet zo erg. Gewoon lekker relaxed werken, en zodra je thuis komt mag je slapen. Véel slapen! En laat dat nou net één van mijn favoriete bezigheden zijn. ;-)

Verder wil ik ook weer wat rondjes hardlopen. Te beginnen met vrijdagavond. Ik ga die avond bij mijn vriend eten en hopelijk kan ik hem overhalen om een rondje met mij te gaan lopen, ondanks dat hij mij te langzaam vindt ;-). Zondag wil ik ook een rondje doen en het liefst weer even wat km’s aantikken. Wat vinden jullie trouwens van de bovenstaande outfits? Ik vind ze geweldig, maar hier in Bergen op Zoom wordt ik aardig raar aangestaard hahaha! Ondertussen ben ik het al gewend, ach. Laat ze lekker doen. :-)

En dan het leukste van heel het weekend: zondag! Zondagochtend komt één van mijn beste vriendinnetjes weer thuis na 3 maanden India. EIN-DE-LIJK! Wat heb ik d’r gemist zeg. Gelukkig heb ik veel contact met haar kunnen hebben via internet – facebook en skype – en zijn er zelfs dagen geweest dat we lekker konden Whatsappen, haha!

Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

  1. Deborah

    Wat leuk dat Iris weer thuis komt zeg!
    En over die broek, ik begrijp ik volkomen als ik aan het sporten ben in de sportschool voel ik de ogen gewoon staren haha

  2. marloesrollerman1990

    Leuke leggings, vooral de linker! Ik ga morgen aan de studie samen met een vriendinnetje dus dat wordt ook wel een gezellige dag! ’s Avonds lekker chillen en zondag hopelijk een beetje genieten van lekker weer! :)
    Fijn weekend!

  3. Liliane

    Ze zijn zeker niet zoveel gewend daar in Bergen op Zoom ;) Kwam er vroeger wel eens voor mijn werk. Carnaval hebben ze daar toch ook? :P
    Ik ga lekker naar de dierentuin dit weekend! :D

    • lifestylelou

      Haha, nee inderdaad helemaal niets gewend hier! Wat toevallig :-) Inderdaad, carnaval. Of beter gezegd ‘vastenavend’, anders krijg ik nog op m’n kop ook haha! Veel plezier!

  4. xxxcharr

    drukke planning!
    Succes met de nachtdiensten.
    Ik moet Zaterdag werken, smiddags lekker aan blogje werken en cupcakes maken.
    Zondag lekker uitslapen! Normaal moet ik dan van 11 tot 7 werken maar nu vrij! ^^
    xxxx

Geef een reactie

