Diamond Soap With a touch of Gold

Zeep, goud. Zeep én goud in één? Het is mogelijk! Diamond soap kreeg het voor elkaar om 24K goud te verwerken in een heerlijk stuk zeep. Wanneer ik deze binnenkreeg viel mijn mond open, een geluksmomentje en het luxe gevoel kwamen naar boven! Ik kon niet wachten met testen.

De geur van lavendel, sinaasappel en een vleugje bergamot, dat is wat deze zeep je geeft. Niet mijn favoriete geur, maar zeker wel een heerlijke geur als je even in de relax-stand moet. De toevoeging van goud ziet dan niet alleen héel erg leuk uit, het zou ook ‘wonderen’ voor je huid doen.
‘Goud verbetert de huidstructuur, verfijnt de poriën en maakt de huid zijdezacht. Het helpt bij de opname van zuurstofmoleculen in de huid waardoor de huid verfrist en er jonger uitziet. Een ware energy boost.’ Aldus Diamond Soap.

Je kunt je voorstellen dat ik hier heel erg enthousiast van werd en sprong gelijk met deze schelp onder de douche. Na de douchebeurt voelde mijn huid wel zacht aan, wat waarschijnlijk door de olijfolie komt die in de zeep verwerkt is. Of het verder echt wonderen zou verrichten, daarvoor moet ik de zeep toch echt vaker uitproberen. Wel vind ik het in ieder geval fijn dat ik geen ‘trekkerig’ gevoel achteraf krijg, wat bij veel andere zepen wél het geval is. Oh, en nog een pluspuntje: er zit een lintje aan de zeep vast, waardoor je ‘m kunt ophangen na je douchebeurt en goed kunt laten drogen. Errug handig!

Al met al ben ik erg blij met deze zeep, voor mij is het wel een echte toevoeging en niet ‘weer zo’n stuk zeep’. Ik gebruik ‘m erg graag, en dat terwijl ik redelijk kieskeurig ben. ;-) With a touch of Gold is verkrijgbaar in de webshop van Diamond Soap. Je telt voor dit gouden juweeltje EUR 19,95 neer.

Heb jij ervaring met zepen van Diamond Soap? En wat vind je van de combinatie zeep en goud?

  1. Charlotte

    Ik ben nog geen ervaringen met diamond soap!
    Ik vind het wel een heel mooi zeepje… bijna zonde om mee te douchen!
    vind bij zeep inderdaad dat je er altijd een trekkerige huid van krijgt.. fijn dat het bij deze niet het geval is!
    Maar dat mag ook wel voor 20 euro natuurlijk :) Zal de webshop eens een bezoekje brengen

    Leuke post!!

    X Charlot

Geef een reactie

