The new bag

Misschien herken je het wel: je hebt verschillende tassen, maar toch is er één favoriet die je altijd terug pakt. Bij mij is dat de Le Pliage van Longchamp. Mijn donkerblauwe versie heb ik nu al een jaar, en ik gebruik ‘m zo intensief dat hij al wat beschadigingen heeft opgelopen en de rest van mijn tassen niet meer dan de binnenkant van mijn kast hebben gezien.

Na een jaar wordt het tijd voor een nieuwe Pliage. Zoals ik al zei zijn er hier en daar wat beschadigingen te zien, en gewoon: ik wil een nieuwe! (Like duh, ik ben een vrouw.) Sinds het najaar ben ik helemaal gek van de burgundy kleur, dus toen ik dit exemplaar zag, wist ik gelijk dat dit de opvolger zou worden van mijn geliefde donkerblauwe.

Wat ik zo fijn vind aan deze tassen? De strakke, nette stijl. Lekker simpel.  Maar ook de grote ruimte wat deze tas je geeft. Want dat er veel in kan, daar verbaas ik me steeds weer over. Perfect voor mij!

In januari ga ik naar Maastricht, de stad waar ik vorig jaar mijn donkerblauwe Le Pliage heb gekocht. Daar wil ik dit burgundy exemplaar gaan halen! Januari duurt nog even, heb ik nog even de tijd om te sparen! :-)

Foto’s via

  1. Marie

    Inderdaad, zo’n handige tassen! Ik heb een iets kleiner model in het roze en een ‘normaal’ model met korte hengsels in een jeansblauw kleur. Dat burgundy is echt supermooi! Alleen jammer dat bij ons op school alle 3e jaartjes met zo’n tas lopen te showen op zo’n manier van: hier ben ik! Ik gebruik hem dus niet meer voor school haha.

Geef een reactie

