Liebster Award

Onlangs kreeg ik een berichtje van Laura, hierin stond dat ik genomineerd was voor de Liebster Award. De wát Award? Voor meer info, kijk hier. Goed, aan de slag!

Zoals jullie kunnen lezen bij de voorwaardes is het de bedoeling dat ik 11 vragen beantwoord, 11 mensen nomineer en daarbij 11 vragen verzin voor de genomineerden. Ehm.. heel erg leuk, en ik wil ook best die vragen beantwoorden maar daar houd ik het dan ook wel bij. Haha, sorry. Ik ben misschien een party pooper en kan dan misschien deze vragen beter niet beantwoorden, maar ik vond het wel leuk om ze juist wél te beantwoorden. Gewoon, zodat jullie mij beter leren kennen. :-)

Wat is de grootste reden dat je een blog bent begonnen?
Stiekem ben ik al langer bekend met bloggen. Misschien kennen jullie mij van Beautyandlifestyle.nl, waar ik een aantal maanden voor heb geschreven in het voorjaar van 2011. Of klinkt iammili.nl je bekend in de oren? Jep, die Milou ben ik. Jammer genoeg zijn allebei de websites uit de lucht.  Waarom ik daar niet mee door ben gegaan? Het liep niet zoals ik had gehoopt. Vooral bij iammili.nl is het erin geslopen.. we waren allebei aan het afstuderen en ik had ook nog eens een hele verhuizing voor m’n kiezen en voor ik het wist waren er maandenlang geen blogposts meer online gekomen. Goed, waarom ik nu dus weer ben gaan bloggen: de kriebels om te bloggen zijn nooit weggeweest! Ik heb er al langer aan gedacht om alleen een blog te starten, maar ik durfde niet zo goed. In september was het zover! De behoefte hebben om jullie iets te vertellen bleef. Dingen delen uit mijn leven en een eind weg lullen vind ik heerlijk. Wel moet ik zeggen dat ik het wel ‘eng’ vind voor de buitenwereld. Naast mijn vriend en familie weet niemand dat ik deze blog heb. (denk ik dan, haha hallo als je dit leest en me kent ;-) ) Ik ben bang voor reacties van anderen.. ik weet het, ik moet dikke schijt hebben, en soms voel ik me ook sterk en denk ik: JA, nu ga ik het aan iedereen vertellen. Maar de angst blijft. Bekend bij jullie?

Wat vind je het leukste aan bloggen?
Het leukste zijn jullie! Ik had niet kunnen denken dat ik na een kleine twee maanden al zoveel bezoeksters zou hebben! Jullie reacties zijn elke keer overweldigend. Wanneer ik een push bericht binnenkrijg op mijn iPhone waarop vermeld wordt dat ik weer een reactie heb ontvangen, komt er een grote glimlach op mijn gezicht.

Wat is je aller grootste hobby?
Sinds een klein jaartje is hardlopen mijn grootste hobby, en misschien ook wel mijn enige. Haha. Verder houd ik van fotograferen, sushi eten en winkelen.

Wat is je favoriete make-up stuk?
Eeeehm.. ik kan niet kiezen. Momenteel is dat mijn Redhead MSF van MAC, denk ik.

Je gaat de deur niet uit zonder?
Sleutels. Haha, anders kan ik m’n huis niet meer in ;-) En m’n tas met daarin sowieso m’n portemonnee, iPhone en een lipbalsem.

Wat is je favoriete beleg op brood?
Pindakaas met hagelslag. Lekker ongezond! Gelukkig eet ik het niet dagelijks. En ach, anders loop ik het er wel vanaf ;-)

Wat is je grootste mode nachtmerrie? ( crocs?)
Ik heb eigenlijk niet echt een mode nachtmerrie. Het enige wat ik heel erg vind is kort haar (hoort dat ook bij mode?). Moet er niet aan dénken dat er meer dan 2cm van mijn lange lokken af gaat! Brrr.

Zou je je haar in een heftige kleur durven te verven?
Er staat nog een bezoekje aan de kapper op de planning. Ik wil graag mijn haar verven met een ombre effect van donker naar licht(er). Sttt ;-)

Wie is je grootste voorbeeld?
Mijn moeder! Als ik zie wat voor verantwoordelijkheden ik heb gekregen sinds ik op mijzelf woon en hoeveel werk het is, heb ik echt diepe respect voor haar. Ook hoe zij drie kinderen heeft kunnen opvoeden en deze allemaal goed terecht zijn gekomen, het moet je allemaal maar lukken!
Wat hardopen betreft heb ik ook een aantal voorbeelden: Fieke en Francien van girlslove2run, zij motiveren en stimuleren mij gigantisch. Nu vind ik hardlopen natuurlijk fantastisch, maar om hun blogs te lezen waarin ze goede tips delen, of vertellen hoe ze lange afstanden lopen, dan denk ik: dat wil ik ook!  Annemerel hoort hier ook een beetje bij, wat heb ik respect voor die meid!

Wat was vroeger je favoriete Disney figuur?
Dombo! En Goofy. Haha. Dat waren echt mijn helden.

Wat vind jij van het invullen van deze vragenlijst?
Leuk voor mij en voor jullie, zo leren jullie mij een beetje meer kennen en heb ik weer even na moeten denken! ;-)

En zo weten jullie weet een ietsepietsie meer over het leven achter deze blog, mijn leven! Ik nomineer niemand specifiek, maar heb je zin om deze vragen over te nemen, doe het gerust!

  1. yazylicious

    Blijft leuk om te lezen de award ;) Ik durfde in het begin van mijn blog het ook aan niemand te vertellen en vond het zelfs lastig om mijn vriend uit te leggen en al helemaal mijn ouders en schoonfamilie wat nou een beautyblog is Hahaha dat is ondertussen gelukkig wel anders geworden :-)

  2. Manon

    Je blogs blijven geweldig Milou! Ik ben en blijf een trouwe volger, maaar 3x is scheepsrecht he en deze is dan ook super! :)

Geef een reactie

