Wishlist: Lush Kerstcollectie


Lijstjes maken met producten die een hoog ‘heb-gehalte’ hebben? Nou, daar heb ik geen moeite mee hoor! Dit hoef je maar één keer aan me te vragen en ik kan het zo opdreunen. Lush mocht natuurlijk niet ontbreken, en zéker niet met hun geweldige kerstcollectie. Dus bij deze, mijn wishlist!

Er zit weer een weekendje Antwerpen in de planning, wat voor mij gelijk staat aan Lush. Haha, voordat iemand mij hier verslaafd noemt: het was mijn vriend zijn idee! En daarbovenop mag ik ook nog een aantal producten uitzoeken voor mijn verjaardag! (beste vriendje ooit, niet?) Daarbij vergeet ik te zeggen dat hij ook redelijk verslaafd aan Lush is geraakt sinds hij mij kent. Want die Snow Fairy douchegel van vorig jaar? Die heeft pootjes gekregen denk ik.. in ieder geval: die was zo op! En hij heeft daar zijn grootste aandeel in geleverd. True story.

Goed, over naar de producten. Een drietal heb ik uitgekozen omdat ik ze daadwerkelijk heerlijk vind, waar ik ervaring mee heb. En twee omdat ik ze ontzettend schattig vind, maar nog even aan moet snuffelen.

1. Father Christmas: dit is zo’n ‘schattig’ product. Want ondanks dat ik geen bad heb, wil ik ‘m graag hebben! Waarom? Omdat mijn ouders een bad hebben, en bij mijn vriend ook. Dus dan duik ik daar toch lekker in met dit schatje ;-)

2. Snow Fairy: Meer uitleg is niet nodig denk ik. Ik ben er dol op!

3. Snowcake Zeep: Ook geen uitleg over nodig, en zeker niet als je dit artikel al hebt gelezen! Mijn holy grail voor de wintermaanden.

4. Mr. Punch: Deze overheerlijke zeep heb ik vorige keer in de Lush store geroken, ik vond ‘m heerlijk. Je weet wel de typische vruchten bowl geur? Ja, en dan die mét alcohol. Nou, zo ruikt deze ook! Heerlijk fruitig en een beetje kruidig. Of is dat de alcohol? Want er zit namelijk een scheutje Gin in verwerkt. ;-) Uiteindelijk kreeg ik een stukje mee om ‘m te proberen en nu is het zeker: deze gaat de volgende keer mee naar huis!

5. Sandy Santa: Oh, I loooove de sugarscrubs van Lush. Al sinds ik kennis maakte met Lush koop ik een sugarscrub bij de kerstcollectie (die ene met dat engeltje 2 jaar geleden, en de iglo van vorig jaar!) Ik vind ze heerlijk, ze doen hun werk en ruiken ook nog eens speciaal. Ja, deze gaat ook mee!

Hebben jullie al een lijstje klaar met Lush producten? Of heb je ze al in huis? :-)

  1. Jesdiny

    Wat leuk dat je naar Antwerpen gaat. Wist je dat daar ook een Laduree komt binnenkort? Weet alleen niet precies wanneer.

    Ben zelf ook gek op Lush. Wil de snowfairy ook echt hebben dit jaar. Komt er steeds niet van, maar ben toch wel erg benieuwd!

  2. Charlotte

    Ahh wat een leuke spulletjes zeg!!
    En ze zullen vast stuk voor stuk heerlijk ruiken…!!
    Vooral Snow Fairy en Mr Punch lijken me wel wat!
    Kom binnenkort toch in A’dam, loop dan gelijk even binnen… :D

    X Charlot

  3. Pingback: Favourite: Lush Snow Fairy « LIFESTYLELOU

Geef een reactie

