Holiday inspiration: Chromata


Kerst, koud, warme sokken, kaarsen en winter: dat zijn denk ik de meest voorkomende woorden die ik de afgelopen dagen in mijn artikelen heb verwerkt. Om het even over een andere boeg te gooien: ZON, zomervakantie, Griekenland! Lees je mee? :-)

Het is dan wel november en misschien nog lang geen tijd om aan de zomer te denken, maar bij mij zit het toch een beetje te wringen! Ik bedoel, vóór 1 december moet ik mijn voorkeur voor de zomervakantie weken doorgeven op mijn werk. Seriously. En dan staan die vakantieweken misschien in januari al vast. Ja, zo snel gaat het!

Voor ik het weet is het weer zomer en heb ik geen vakantie geboekt. Tenminste, dit is mijn grootste nachtmerrie en al helemaal die van mijn vriend. We  willen van de zomer lekker samen op vakantie maar onze voorkeuren en interesses liggen nogal uit elkaar. Ik heb dus mooi de tijd om alvast wat inspiratie op te doen en te kwijlen bij de mooiste (en duurste!) hotels.

Zoals dit Chromata hotel! Het bevindt zich op het Santorini eiland. En als je je afvraagt waar dat ligt (dat deed ik namelijk ook): dat is Griekenland! Het hotel viel mij gelijk op door het prachtige uitzicht en de schone ‘kale’ inrichting van de kamers. Ja, hier doe je mij echt een plezier mee! Of het een leuke plaats is, en of er misschien bezienswaardigheden in de buurt zijn? Ik heb geen idee. Want bij het zien van de prijs (EUR 139,00 per nacht, per persoon.), drukte ik maar teleurgesteld het kruisje in.. dag Chromata! Tot in mijn dromen :-)

Foto’s via Tablethotels.

  1. Deborah

    Zo te zien is het daar prachtig, helaas zit er ook een prachtig prijskaartje aan.
    Santorini is het eiland waar de film mama mia ook is opgenomen (klein weetje) en die film vond ik echt prachtig!

  2. Eva

    Dit jaar wordt het voor ons een camping ergens in Europa vanwege het budget. Maargoed, niets kan meer tippen aan Canada dus we nemen het er maar van haha!

Geef een reactie

