Je nieuwste runningkicks met Beslist.nl

Advertorial – Zoals jullie weten ben ik verslaafd geraakt aan gave running gear. Hierbij gaat mijn voorkeur eigenlijk altijd uit naar Nike, wát een toffe items brengen hun toch elke keer op de markt. Schoenen en kleding, noem het maar op: ik wil het allemaal! En dan het liefst natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Tadaaa, en daar was Beslist.nl

Natuurlijk wil iedereen de goedkoopste versie van een product hebben, want wie wil er nu (bijvoorbeeld) 20 euro meer betalen als het niet nodig is? Vaak zijn producten online goedkoper te vinden, maar eerlijk gezegd heb ik dan geen zin om álle webshops af te zoeken om er achter te komen waar ik het nu daadwerkelijk het goedkoopst kan verkrijgen. En vanaf nu hoeft dat ook niet meer: Beslist.nl doet dit namelijk voor jou, eigenlijk een personal shopper! ;-)

Goed, op zoek naar de nieuwste hardloopschoenen. Ik heb zelf laatst de Free’s en Lunarglides aangeschaft. Onder de categorie schoenen zijn deze zo terug te vinden, en kijk eens aan: mijn geliefde Lunarglides, in de aanbieding voor EUR 99,00 bij een bepaalde webshop. Dat is EUR 30,00 goedkoper dan waarvoor ik ze heb gekocht! (ahum, gekregen.) Baal ik effe.

Zo simpel is het dus. Jij typt in wat je zoekt, en Beslist.nl kiest voor jou het goedkoopste uit. Ik ben fan!

  1. Charlotte

    Leuk artikel! Vind beslist altijd een heel handige site!
    Op die manier weet ik zeker dat ik nooit te veel betaal… Er zit namelijk zo veel verschil tussen alle prijzen!

    Fijn weekend!
    X Charlot

Geef een reactie

