What to do this weekend: Week 46


Jeetje, weer een week voorbij. Het klinkt misschien cliché, maar wat gaat de tijd toch snel! Voor ik het weet zit ik een artikel te typen om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen voor 2016. Haha, just kiddin’.

Dit weekend gaan we weer voor de leuke versie, ik ben vrij! Eigenlijk staat het weekend voor het grootste deel in het teken van hét feest van mijn moeder. 1 November is mijn moeder 50 jaar geworden, en dit viert ze dit weekend. Ik heb er erg veel zin in. Vrienden en familie, het gaat heel erg gezellig worden! Gewapend met mijn Canon 550D ga ik heel de avond iedereen pesten met foto momenten. Picture, or it didn’t happen. ;-)

Verder ga ik heel veel met mijn lieve Lush kroelen. Wat is dit meisje toch een kroelkont. Het liefst gaat ze ‘in’ me zitten als ik thuis ben, overal waar ik ben, is zij ook. Hoeveel liefde zo’n beestje je kan geven.. ongelooflijk. Aangezien ik vanaf maandag 7 dagen moet werken zal ze me flink moeten missen dus dit ga ik van te voren maar een beetje goed maken! ;-)

Natuurlijk staat de blog ook weer op de planning. Zoals ik al eerder vertelde heb ik veel leuke ideeën en inspiratie die ik lekker aan het uitwerken ben, dus een paar vrije daagjes komen dan altijd goed uit! En excuses als er soms ineens een vreemde letter tussen de tekst staat, Lush is ook dól op bloggen. Zodra ik begin te tikken komen haar pootjes ook tevoorschijn en wil het nog wel eens zo zijn dat ze haar sporen achterlaat in een artikel. (haha, nee hoor: dit haal ik allemaal netjes weg!)

En niet te vergeten: SINTERKLAAS! Ja lieve bezoek(st)ers, we doen het dan al wel vanaf eind augustus, maar vanaf zaterdag is het officieel toegestaan om je helemaal vol te proppen met kruidnoten, pepernoten en gevulde speculaas! YUM. Oke, een mandarijntje mag natuurlijk ook.

Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

Geef een reactie

