Wishlist: IKEA Kerstcollectie


Jaaaahoor, IKEA did it again! Tien hoeraatjes voor degene die deze fantastische kerst- slash wintercollectie heeft ontworpen en verzonnen. Je bent mijn held. Ik wist niet hoe snel ik de collectie online moest bekijken en natuurlijk heb ik mijn lijstje alvast klaar, hoe kan het ook anders. ;-)

Dit keer is er geen ontkomen aan. Ik wil – nee, ik GA – alles wat op dit lijstje staat kopen! (bovenstaande fotocollectie, als je het nog niet doorhad.) IKEA is de koningin als het gaat om schappelijke prijsjes wat betreft interieur en ook dit keer heeft ze zichzelf weer bewezen: te leuke spullen voor té gekke prijzen!

Ondertussen hebben jullie misschien al wel door dat ik erg veel zin in de kerst heb. (Niet? Lees dit dan even!) En dit, oh.. dit versterkt het alleen nog maar erger! Ik wil per direct, nu, á la minute de auto in en richting Breda. Die kneuterige spulletjes, hoe leuk is dat. Het tovert heel mijn huisje om in een lief kerstnestje, ik weet het zeker.

Aangezien ik nog geen jaar op mijzelf woon ben ik druk aan het inslaan wat betreft kerstversieringen. Het wordt een kleurrijke boom, en de ‘ballen’ die je hierboven ziet moeten daar gewoon aan toegevoegd worden. En een piek, die heb ik nog niet! Dat sterretje vind ik dan te schattig, ben er nog niet over uit of het dan de rode of de witte wordt. Oh, en de (geur)kaarsjes, de onderzetters, sneeuwvlokken mok, cadeau versieringen: het schreeuwt allemaal om mijn naam. By the way, nu zie ik dat ik de koekentrommels ben vergeten te plaatsen in mijn collage, deze mogen ook zeker niet ontbreken!

Ik kan helaas niet alle producten één voor één linken in dit artikel, dat vond ik toch net iets te veel werk aangezien IKEA zelf een perfect overzicht heeft van de producten.

Mam, wanneer gaan we naar de IKEA?

  1. Charlotte

    Ik ben ook verliefd op die kerstcollectie.. Super!!
    Als ik daar tussen loop krijg ik helemaal de kerstkriebels en zou ik het liefst mijn hele kar volgooien.. :) heb tot nu toe alleen nog maar leuke koekblikken gekocht..

    X Charlot

  2. veraw

    Erg leuk!! Heb ook véél zin in kerst. Misschien ga ik inderdaad ook maar eens een bezoekje brengen aan de ikea voor die tijd, is precies naast mijn stage!

  3. Laura

    Oooohhh dat ziet der allemaal zo leuk uit :D! Daar moet ik ook zeker snel tussen snuffelen… Hopelijk gaan we ook snel weer naar de Ikea :D

  4. Pingback: New in: IKEA Kerstcollectie « LIFESTYLELOU
  5. Pingback: Can’t wait for christmas! #2 « LIFESTYLELOU

Geef een reactie

