Like: MoonsDesign.eu


Ik kan in mijn vrije uurtjes gerust uren lang op het internet rondneuzen. Soms stuit ik dan ineens op een webshop waar ik erg vrolijk van word. Zo ook deze webshop, ik ben er zo positief over dat ik ‘m wel met jullie moést delen: MoonsDesign.eu

Als het op sieraden aankomt ben ik een pietje precies, het moet perfect aansluiten op mijn voorkeur en smaak, anders draag ik het niet. Toen ik deze webshop opende kreeg ik bij het zien van de prachtige sieraden al een kriebel in mijn buik: JA, dit is wat ik mooi vind, dit is mijn smaak! Ik keek even rond en binnen een aantal minuten had ik mijn favorieten op een rijtje.. hier zie ik mijzelf wel mee lopen! (Zie bovenstaand foto.)

Nu is het ook zo dat al deze sieraden met de hand gemaakt worden, en dat vind ik echt een pluspunt. Je weet gewoon dat er met veel zorg en liefde voor sieraden een juweeltje in elkaar is gezet. En bij het idee dat jouw sieraad uit een eigen atelier komt, kan ik alleen maar vrolijk van worden. De sieraden zijn van hoogwaardige kwaliteit, zo worden er bijvoorbeeld edelstenen en zilver gebruikt. MoonsDesign noemt zichzelf dan ook hét adres voor edelsteensieraden en edelsmeedwerk uit eigen atelier.

Mooie sieraden, dat zijn het. Maar zitten er dan ook mooie prijsjes aan vast? JA! Voor de prachtige verzilverde creooltjes met jaspis (oorbellen linksboven) betaal je EUR 8,50. Bij de armbandjes, waar ik opslag verliefd op werd, tel je een bedrag van EUR 18,50 neer, wat ik persoonlijk een zeer schappelijke prijs vind.

Ik ben zo positief over mijn nieuwste vondst, dat ik het graag met jullie wilde delen. Tenslotte de pakkende ‘slogan’ van MoonsDesign wat mijn artikel perfect afsluit: ‘Het streven is om op een oprechte manier en met eerlijke producten sieraden te maken die nèt dat beetje meer hebben dan een gewoon sieraad.’

En dat is voor mij zeker gelukt, wat jullie? 

Foto’s via MoonsDesign.eu

Geef een reactie

