Inspiratie: Most wanted


Het is weer tijd voor een nieuw inspiratie artikel met té gekke items uit de Nike webshop. Jep, ik ben geloof ik verslaafd geraakt aan outfits samen stellen en erover dromen dat ik ooit in deze combinaties mag/kan lopen. Zucht..

Most wanted: dat kun je wel stellen. Al zo lang als ik deze hardlooptight voorbij zag komen in het San Francisco artikel van GirlsLove2Run is mijn verlangen naar deze broek met de dag gegroeid. Ik was eigenlijk van plan om deze broek in te slaan in Antwerpen, maar zoals jullie weten is dit mislukt. En nu, staat mijn geliefde broek heel fijn op de webshop te pronken en ik kan het niet over mijn hart (bankrekening) krijgen om ‘m te bestellen. Lieve bezoek(st)ers, duim a.u.b. mee dat deze hardlooptight er nog is, rond 23 november? THANKS!

Om eens even een paar kicks toe te voegen ben ik dit keer niet voor een fantastische hardloopschoen gegaan, maar een toffe Nike Air Max. Wie had dat gedacht dat ik een Nike Air Max schoen ooit leuk of mooi zou vinden? Nou ikke nie! Die ‘lace’ sport BH, daar kan je nog eens mee aan komen: comfortabel en fashion approved. Like! En dat shirtje? Tja, op zich vind ik die niet heel erg WOW, maar die staat gewoon leuk bij de tights!

Zijn er hier toevallig leuke sponsors die mij willen sponsoren voor mijn geliefde broek? (Grapjeee.)

Wat vind je van deze outfit? Zie je jezelf er al in rennen/sporten?

Follow my blog on Bloglovin’ 

  1. linda

    Ik ben ook een Nike website Addict geworden. De tight heb ik 2 weken geleden (of iets korter) gekocht bij de Nike Store in Amsterdam hij zit heel erg lekker! Wat een leuke website heb je :) Blij dat ik je site gevonden heb!

  2. Fashiable

    Ik hou zelf (absoluut) niet van sneakers (behalve Converse en mijn Fretons of course), maar ik vind deze stiekem toch wel erg tof, al zou ik ze zelf toch nooit dragen.

  3. Wendy

    Ik heb de legging gekocht bij de Nike Store in Rotterdam, daar lagen er nog zat op voorraad. Hij zit erg lekker, maar ik had hem gisteren met 5 graden aan en toen was ie toch wel wat frisjes vond ik. Mijn man vindt het niks zag ik, die keek me aan met zo’n blik van “waar heb je DAT ding in godsnaam gevonden” en dan niet op een goede manier hihi

    • lifestylelou

      Haha leuk! Ik heb ‘m uiteindelijk tóch nog op de Nike webshop besteld en heb er gisteren voor t eerst mee gelopen! Ik vond ’t wel lekker, idd een beetje frisjes maar hij zakt wel van m’n kont af joh! Haha, heb je daar ook last van? Verder is ‘ie te gek! :D

Geef een reactie

