List: Favourite Soy Scents

Soyscents, Waxmelts of Scentchips, je hebt er vast al wel eens over gehoord. Die blokjes wax die smelten bij de warmte van kaarslicht en vervolgens heel je huis volstoppen met de heerlijkste geuren. Jup, ik ben al een aantal jaren groot fan! Ik brand de lekkerste geurtjes het liefst heel de dag door. Benieuwd welke dit zijn?

1. Musk. Dit is toch wel één van mijn favoriete geuren. Zowel in een parfum als douchegel maar vooral als Scentchip! Toen ik vorig jaar kennis maakte met Scentchips (toen nog de kleinere variant wax melts) was het doosje grotendeels gevuld met musk.

2. Kaneel appeltje. Vorig jaar plaatste ik in de maand december een grote bestelling bij Pearl Mania. Waaronder deze heerlijke kaneel appeltje. Ik was ‘m eigenlijk alweer een beetje vergeten maar nu ik ‘m weer gevonden heb brand ik het liefst elke dag deze geur! (zie foto)

3. Shortbread. Via mijn zusje leerde ik de geur shortbread kennen, en oooh my god. Alsof je in een bakkerij staat, yum! Ze had deze via waxmelts besteld, waar je waxmelts kunt bestellen voor 60 cent per stuk! (koooopie!)

4. Snow drops. Wederom via Pearl Mania. Dit is gewoon dé dupe van Lush’ Snowcake. LOVE IT. voor 90 cent heb ik al een jaar plezier van deze geur!

5. Blueberry Cheesecake. Een geur die ik nog niet ‘echt’ heb geroken maar me wel verschrikkelijk lekker lijkt! Deze ga ik (volgende maand, je weet: geldproblemen anders.) zeker bestellen op geurcreaties.

6. Sunwashed Linnen. Naast al het zoete houd ik ook erg van een frisse, neutrale geur. Wanneer mijn was hangt te drogen in de gang haal ik mijn neus altijd een keer extra op om de heerlijke frisse geur nog een keer op te snuiven. Door sunwashed linnen heb je deze geur door heel je huis! via waxmelts.

7. Spicy pear. Ok, wie is er hier in de koude maanden niét verslaafd aan de caramelised pear thee van Picwick? De spicy pear variant ken ik nog niet, maar doet me zeker denken aan de heerlijke thee. Bestellen!

8. Oriental Christmas. Om alvast in de kerstsfeer te komen: Oriental Christmas. Vorig jaar besteld via Pearl Mania en nog steeds verzot op.

9. Autumn leaves. Lijkt me te gek, de geur van herfstblaadjes in mijn huis, ik zeg ja! Via geurcreaties.

10. Rain. Heel toepasselijk op de tijd van het jaar. Maar rain is een lekkere geur die in rap tempo je huis (of kamer) heerlijk opfrist. Ik heb Scentchips in deze geur en ben verslaafd.

Maken jullie ook gebruik van Soy Scents? En wat zijn jullie favoriete geuren?

Follow my blog on Bloglovin’

  1. Charlotte

    De luchtjes *klinken* gewoon al super!!
    Ben extra benieuwd naar: kaneel appeltje, Blueberry Cheesecake en shortbread!
    Misschien dat ik het binnenkort ga proberen.. Is toch wel lekker in de wintermaanden.. :)

    X Charlot

  2. Deborah

    Ik gebruik eigenlijk alleen de geuren van scentchips, en die vind ik allemaal heerlijk.
    Buiten dat gebruik ik ook graag olie.
    Heerlijk als je kamer helemaal naar die geur ruik!

  3. Josephine

    Jaaa ze zijn zo lekker! Ik mag ze helaas niet thuis branden omdat mijn broertje en mama niet tegen de geur kunnen, zo stom! Worden ze meteen boos op mij. De geuren die je beschrijft lijken mij heerlijk!

  4. Rita Verbon

    Wat leuk om te lezen welke geuren favoriet bij je zijn. Er zijn zoveel heerlijke geuren te koop, zodat mijn assortiment steeds veranderd en ook de decoraties veranderen dan mee, dat maakt het zo leuk voor jullie en voor mij. Kaneelappeltje en Oriëntal Christmas zijn echter blijvertjes voor de wintermaanden, die ruik ik hier thuis ook geregeld en vaak ruik ik in elke kamer een andere geur. Dankjewel voor het noemen van mijn winkeltje.

    • lifestylelou

      Hi Rita, wat leuk dat je reageert! Je soy scents zijn heerlijk, ik brand er ook vaak 2 tegelijk haha. Volgende maand plaats ik zeker weer een bestelling want ik ga aardig door m’n voorraad heen!

Geef een reactie

