What to do this weekend: Week 45


Voor de meesten is de werkweek weer voorbij: WEEEEEKEND! En gelukkig maar, want zo’n weekend kan nooit snel genoeg weer voor de deur staan. Al is mijn weekend dit keer niet zo heel erg bijzonder.. helemaal niet eigenlijk.

Dit weekend mag ik weer werken, dat heb je natuurlijk als je in de zorg werkt: het ene weekend ben je vrij, en het andere weekend mag je weer werken (of soms twee achter elkaar werken/vrij, het is best onregelmatig.). Dit keer werk ik diensten van 3 tot half 12. Dit vind ik altijd de meest fijne diensten in het weekend, tenminste: als er geen gekke dingen gebeuren natuurlijk ;-). Ik heb er een pest hekel aan om mijn wekker op kwart voor zes te zetten voor een vroege dienst, en al helemaal in het weekend! Nee, doe mij maar late diensten.

Verder ga ik veel aan mijn blog werken. Ik zit BOMvol ideeën die ik allemaal heb opgeschreven en nu lekker uit ga werken. Jahaa, maak je borst maar nat! Want LIFESTYLELOU komt eraan hoor! Nee, gekheid. Ik vind het leuk om originele artikelen te ontwikkelen en die inspiratie daarvoor komt op de gekste momenten, deze schrijf ik dan gelijk op en van het weekend is zo’n moment dat ik het uitwerk. :-) (als Lush mee werkt en niet continu op mijn toetsenbord gaat zitten ;-) )

Ook wil ik dit weekend weer starten met hardlopen, rustig aan een rondje van 3K en zien hoe mijn rug het doet. Ik hoop dat het gaat want ik mis het rennen. Serieus! 

Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

Follow my blog on Bloglovin’ 

  1. Charlotte

    Leuke post Milou!
    Kijk al uit naar al je nieuwe blog-ideetjes! :)
    En wat dat rennen betreft: wat goed dat je het hardlopen weer gaat oppikken! Good luck!
    Werkse dit weekend…!!

    Fijne dag
    X Charlot

  2. anne

    Die kat :D aaaahw! En lekker bikkelen dit weekend voor jou zeg. Soms vind ik dat wel lekker, gewoon doorstomen. Zelf heb ik een weekend gevuld met familiebezoeken, afgewisseld door werken aan mijn blog en andere projecten die ik heb lopen :) Ik kijk er nu al naar uit!

Geef een reactie

