Run this town! #2


Zo, even een hardloop update. Ook hierin zijn er goede tijden en slechte tijden (ah, wat dramatisch.), want zoals ik vorige week vertelde in mijn ‘Running in oktober‘ ging het fantastisch. Maar ging het deze week weer zo fantastisch?

Nee. Ik geloof (nee, ik weet zeker.) dat ik de afgelopen week nul keer heb gelopen. Verklaring: pijn in mijn rug. Oke, in het begin had ik ‘weinig tijd’ en ook vrij weinig zin moet ik eerlijk bekennen. Ik was veel te druk met andere leuke dingen in mijn vakantie. Maar na het weekend, na dagen achter elkaar op mijn Sneaker Wedges te hebben gestaan (ik denk ik dat ik die maar de schuld geef), begon de geniepige pijn in mijn rug.

Het is niet zo dat ik helemaal niet een kon wandelen, dat kon ik natuurlijk wel en overdag ging het ook wel redelijk. Maar na een nachtrust; meeeenn, ik was zo stijf als een hark. Het duurde me 5 minuten om (met veel pijn) overeind te komen en op te staan. Maar een warme douche doet wonderen. Mijn vriend zegt steeds dat ik maar ‘gewoon’ moet gaan hardlopen, dat is goed voor mijn rug. Maar het voelt niet goed, dus ik wacht echt even tot het allemaal weer ver pijnloos is.

Wel wil ik EINDELIJK aan jullie mijn nieuwe hardloopbroek laten zien. Het is een broek die al heel populair is, vooral in de kleur Ivory. Maar ik heb voor de grijze variant gekozen. Waarom? Simpel: de Ivory was uitverkocht. Haha, ook al was ‘ie er nog wel dan had ik nog voor de grijze gekozen.. ik vind die andere toch net iets te licht. De broek zit heerlijk. Het liefst draag ik ‘m elke dag, ook zonder het hardlopen (en dat doe ik dan ook regelmatig ;-) ). Voor de nieuwsgierigen: ik heb ‘m besteld op Zalando.nl. Wat een top service! Ik had ‘m op een dinsdag besteld, en donderdag kon ik ‘m al met open armen ontvangen. Ik kreeg ook nog een magazine van Zalando met daarbij 10 euro korting op mijn volgende bestelling:  kijk, daar houden we van!
(de broek is helaas in alle kleuren uitverkocht op Zalando.)

Dus deze week geen spetterende verhalen, maar wel een spetterende broek. ;-)

Hoe gaat het met jullie hardloopprestaties?

Follow my blog on Bloglovin’ 

  1. Wendy

    Grrrrr, ik wil die broek! Kom net van de Nike Store in Rotterdam vandaan en ook daar hadden ze hem niet. Nggggg.
    Succes met de pijn, klinkt heel vervelend :(

  2. Charlotte

    Ja vind die broek echt prachtig.. Je loopt toch gewoon veel fijner als je weet dat je er tof uit ziet? Tenminste ik wel!
    Ik loop nu 5K… Maar heb al 1,5 week niet gelopen…
    Van de week de hardloopschoenen maar weer eens uit de kast halen!!

    X Charlot

Geef een reactie

