Favourite: Lush Snowcake


Ik kan mij best indenken dat sommige bezoekers nu denken: wát is dit? En ik kan me ook goed voorstellen dat sommige nu denken: AAAH, HEAVEN! Zo ééntje ben ik nu, dus. Benieuwd waar ik het over heb?

Bovenstaande is de Snowcake zeep van Lush die jaarlijks weer terugkeert tijdens de welbekende kerstcollectie. Aangezien ik (wij, heel mijn familie. Familie Snowcake verslaafd, aangenaam.) helemaal dol ben op de geur van deze zeep was er geen andere optie dan de zeep weer te kopen. Ik bedoel, ik zat tenslotte al vier of vijf maanden zonder deze zeep omdat ik vorig jaar te weinig had ingeslagen. En dat is erg, mensen. Heel erg.

Deze zeep heeft de magische geur van marsepein en amandelen. Heerlijk warm maar toch ook het zoetste wat je je voor kunt stellen. Wanneer ik me vorige week maandag in Antwerpen bevond en we langs de Lush winkel liepen, moest ik wel een stukje (zeg maar gerust STUK) meenemen van dit goddelijke spul. Mijn zus nam natuurlijk ook een stuk mee en zij deed er ook één cadeau aan mijn moeder toen ze vorige week 50 jaar werd. Moet genoeg zijn zou je zeggen? Nou, nee hoor! In december ga ik weer naar Antwerpen en reken er maar op dat ik nog een stuk meeneem want ik kan het mezelf gewoon niet nog een keer aandoen dat ik wel vier of vijf hele maanden zonder mijn geliefde Snowcake zit. (och, wat houd ik toch van overdrijven!)

Heb ik jullie al overtuigd? Dus, wanneer je in een Lush winkel bent en je ziet Snowcake wat doe je dan? Juist, ruiken! (en kopen.)

Ps. Snap je nu waarom mijn lieve Britse Korthaar ook Lush heet ;-) Dit is één van de redenen.

Follow my blog on Bloglovin’ 

  1. Charlotte

    Ohhh lush!!
    Ik ben blij dat ze in Breda geen lush winkel hebben anders ging daar veeeeeeel geld aan op!
    Wat een heerlijke stukken zeep hebben ze daar.. zien er echt uit om op te eten! haha!
    Als ik in Den Bosch ben ga ik zeker even jouw tip opvolgen en Snowcake ruiken! ;)

    X Charlot

  2. Pingback: List: Favourite Soy Scents « LIFESTYLELOU
  3. Pingback: Wishlist: Lush Kerstcollectie « LIFESTYLELOU

Geef een reactie

