Inspiratie: X-Ray


Eén van de grootste redenen waarom ik graag wilde winkelen in Antwerpen was een bezoekje aan de Nike store in de Feestzaal! Whooee, ik zat er zo naar uit te kijken, had al een lijstje klaar liggen wat ik écht graag wilde hebben en sowieso zou inslaan van mijn ‘verjaardagscentjes’. Totdat ik de Feestzaal binnenliep.

Ik wist nog precies waar hij zich bevond: links bovenin. Maar hey, ik zag ineens een hele andere winkel. Ik dacht even dat ik gek aan het worden was, maar na wat rondvragen werd bevestigd dat ik niet gek was: de Nike store was failliet gegaan, byebye. Potverdrie. Als troost heb ik andere spullen gekocht en ’s avonds lekker sushi gegeten.

Maar nu, de Nike website staat VOL met leuke spullen. Shit ey, en ik heb eigenlijk heel mijn budget wat in had voor deze maand er in drie dagen doorheen geramd. Ondanks dat gooide ik mijn ‘online’ winkelmandje vol met prachtige spullen en checkte mijn bankrekening even omdat ‘zal ik het nou maar gewoon doen?’ door mijn hoofd schoot. Maar nee, ik kon beter niet op checkout klikken want dan zou ik de rest van de maand niet meer kunnen eten en mijn tandartsrekening ook niet meer kunnen betalen (die me trouwens nog steeds aan ligt te staren vanaf de eettafel.). Teleurgesteld klikte ik de Nike site weg. WAAROM!?

Even, hóe vet is dat X-Ray shirt? En dat jasje, dat schreeuwt gewoon om Milou. Die capri is ook zo tof, ik ben helemaal verslingerd geraakt aan de printjes van Nike. Zucht. Waarom verdien je als verpleegkundige gewoon net niet even 200 euro meer? Of waarom krijg ik mijn bonus pas in december in plaats van oktober/november?

Wat vinden jullie van deze outfit? En hebben jullie nog leuke hardloopoutfits gescoord? 

Follow my blog on Bloglovin’ 

  1. Jesdiny

    Prachtige outfit. Bij mij stimuleert leuke kleding me ook echt om lekker sportief te zijn. Onlangs niet echt hardloopkleding gekocht, maar wel wat ingeslagen bij Pink van Victoria’s Secret om in te fitnessen. Ze hebben daar zoveel leuks.

    Er is trouwens ook een Nike outlet in de buurt van Amsterdam. Ken je die al?

    • lifestylelou

      Dat werkt echt, he! Oeh de Pink collectie van VS is ook héél erg leuk! Oke, dat wist ik niet nee.. komt denk ik omdat ik niet heel dicht bij A’dam woon. Hier in de buurt hebben we ook een Nike outlet (Roosendaal), daar ga ik volgende maand ook maar eens kijken!

    • lifestylelou

      Haha, hier nog ééntje. Ik heb me al voorgenomen deze maand (en die duurt nog laaang!) niet meer op de Nike webshop te kijken. Ik word er hebberig maar ook chagrijnig van, dat ik niks kan/mag bestellen. Haha!

    • lifestylelou

      Ja, ik baalde echt. Had het van te voren nog opgezocht op internet, waar de winkel zich bevond zeg maar. Er stond niets op dat ‘ie failliet was.. dus het was echt een verrassing!

Geef een reactie

