MAC Saint Germain

Naast de lipstick Saint Germain van MAC ben ik nu ook in bezit van een nagellakje met, inderdaad: dezelfde naam en kleur! Meisjes kunnen nooit genoeg roze hebben. Meet MAC Saint Germain.

Dit lieve kleurtje heb ik van een vriendin gekregen voor mijn verjaardag. Zij weet blijkbaar precies wat ik leuk vind, want toen ze met dit nagellakje aan kwam zetten slaakte ik een klein gilletje: ‘In die kleur heb ik ook een lipstick, hóe toevallig?’. Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik de lipstick met de nagellak combineer, maar dat doe ik zelf maar even niet: PINK OVERLOAD.

Dit schatje komt uit de nieuwe nagellak collectie van MAC waar maarliefst 30 items aan toegevoegd zijn. Waarbij er vast ook één voor jou tussenzit. ;-)

Ps. Lush loves MAC too!

Follow my blog on Bloglovin’ 

  1. Charlotte

    Wauw, mooie kleur zeg!
    En in Parijs is Saint Germain een van mijn lievelingswijken… :)
    Het is dus niets anders dan een prachtige kleur nagellak zijn!

    Fijne dag!

    X Charlot

Geef een reactie

