In need of new shoes

Ik heb een probleem. Zoals velen van jullie al hebben ondervonden is het ‘najaar’ nu echt begonnen. (lees: ontiegelijke kou in oktober.) Bij koud weer horen warme schoenen, en die heb ik ook wel: UGG’s. Maar, die passen natuurlijk niet overal bij dus ik wil nieuwe laarsjes. En gelukkig is er niet zoveel keuze.

Eigenlijk wil ik al sinds twee jaar een mooi paar Shabbies Amsterdam in mijn bezit hebben. Maar de prijs… helloooo sister! Nu besef ik mij heus wel dat ik al twee blogposts achter elkaar aan het klagen ben over dure kleding en schoenen, maar ik heb nou eenmaal de pech dat mijn smaak soms wat duur uitvalt. Nu kan mijn salaris dit wel aan, maar ik vrees dat ik dan binnen de kortste keren dakloos ben. Geen optie, dus!

Toch liep ik weer te kwijlen bij dit mooie paar Shabbies (1) en ook die blauwe variant zonder hak (3) vind ik errug gaaf. Dan hebben we het nog niet over de stoere onderste rij gehad die allemaal hun charme hebben door de bepaalde studs die ze met zich meedragen (4,5,6).  En linksboven vind ik simpelweg heel erg mooi door dat ietwat schitterende riempje (2).

Dus nu moet ik gaan kiezen, en ik weet het echt niet. Wel weet ik dat ik er aan moet geloven om één van deze laarsjes in huis te halen, want mijn voetjes kunnen echt niet meer om het koude weer heen!

Naar welke enkellaars(jes) gaat jullie voorkeur uit? 

Foto’s via O’moda

  1. Deborah

    Persoonlijk zou ik voor de blauwe shabbies gaan, heb ze ook gepast en waren echt leuk, alleen mijn oog viel toen op een andere paar schoenen die ik nog net iets leuker vond.

  2. Pingback: Sneaker Wedges: De perfecte nepperds « LIFESTYLELOU

Geef een reactie

