Holiday Inspiration: Bora Bora


Toen ik vorige week op mijn werk was, zag ik dat er een lijst ophing met als titel – in het groot – VAKANTIE 2013. Ja, je leest het goed. Ik moet nu aangeven welke weken in volgend jaar zomer vakantie wil hebben. Ik heb echt geen idee wanneer ik vakantie wil hebben, laat staan waar ik heen wil gaan.

Ik kijk regelmatig rond op de website tablethotels, waar de prachtigste hotels en mooiste omgevingen worden aangeboden. De meest exclusieve en bizarre hotels kom je hier tegen. Toen ik vandaag in de top 10 keek kwam ik dit fantastische verblijf tegen. Ohh em geeee.. wie wil hier nou niet heen?

Deze schattige huisjes bevinden zich op het eiland Bora Bora. Nog nooit van gehoord? Ik ook niet. Wel vind ik het er prachtig uit zien en het lijkt me best wel spannend om ‘op’ de oceaan te slapen, niet dan? Wakker worden, en het eerst wat je ziet is de prachtige blauwe zee en je dan realiseren dat dit geen droom is. Like!

Maargoed, ik droom nog even verder.. $169 per nacht is niet niks. En zie ook maar eens in Bora Bora te komen. You get it, right?

Follow my blog on Bloglovin’ 

  1. Bodine

    I get it! Ik wil altijd in juli weg of begin augustus. Eigenlijk zodat ik ruim de tijd heb om andere dingen te regelen voordat school weer begint.

    • lifestylelou

      Oh ja, dat is wel handig als je daar genoeg tijd voor neemt. Ik heb in principe nergens rekening mee te houden, geen school meer.. Ja, mijn vriend zou het ook wel fijn vinden als we samen vakantie hebben dus hij is de enige waarmee ik het af moet stemmen, haha!

  2. Josephine

    OHMY! Dit ziet er gorgeous uit, vooral het blauwe water en het verblijf. Veel geld inderdaad, maar je krijgt wel iets prachtigs :D Ach, erbij kwijlen is ook wel leuk haha!

  3. Ilse

    MAG IK MET JE MEE??? $169 valt op zich nog wel mee, als je het met 2 personen deelt. Nouja, goedkoop is het niet maar voor zo’n mooi plekje vind ik het nog meevallen haha. Het maakt mij eigenlijk helemaal niet uit wanneer ik op vakantie ga. Dit jaar ben ik meteen toen de schoolvakantie begon gegaan en toen ik terug kwam moest iedereen die ik ken nog op vakantie gaan, ja dat is dan wel even zuur dat jij je vakantiepret al gehad hebt haha.

    • lifestylelou

      Haha ja doen we! Maar volgens mij is het 169 per persoon, per nacht.. 1 nachtje dan? haha. Ja inderdaad als je als eerste gaat is het niet leuk, maar als laatste op vakantie gaan is ook geen pretje: dan duurt het zooooo lang!

Geef een reactie

