Better sore than sorry

‘Better sore than sorry’ een uitspraak die ik erg motiverend vind. Een uitspraak waarbij ik gelijk van de bank af spring om een rondje te gaan rennen. Behalve afgelopen weekend, ik kan ‘m beter omdraaien: More sorry than sore. Oops.

Lieve lezeressen, ik heb gefaald. HARD. Hoewel ik mijzelf nog bemoedigende woorden in probeerde te spreken in de ‘What to do this weekend‘, was dit niet het juiste weekend om te gaan hardlopen. Ik was een challenge met mijzelf aangegaan aan het begin van de maand om drie keer te gaan hardlopen per week, maar zoals je kunt zien staan er nu zes runs op de teller. Dat zijn er géén negen.

Je kunt het een smoesje noemen, of niet: maar zo’n verjaardag + voorbereiden en organiseren van een feestje/housewarming vergt veel tijd en stress. MEN, ik ben 3 dagen lang bezig geweest. Gerend van hot naar her. (hé, toch nog een beetje gerend ;-) ) Ik had gewoon géén tijd. Zondag was ik jarig en dat was voor het eerst een rustige dag.. maargoed, met een huis vol visite en ’s avonds laat met een katerig gevoel op de bank zitten van de avond daarvoor, ik vergaf het mijzelf voor een keer.

Goed, een nieuwe week: nieuwe kansen! Ik heb mijn Nike challange dan wel niet gehaald, ik heb wel mooie nieuwe Lunarglides gekregen van mijn ouders waar ik op ga rocken! Dus deze week gaan we weer knallen. Beloofd.

Edit: ik heb gisteren (maandag) 6 km gelopen, dit artikel was zondag al geschreven. Compenseert de boel weer een beetje hé ;-)

Hoe gaat het met jullie hardloopprestaties? Heeft er iemand zondag in Amsterdam de (halve)marathon gelopen?

Follow my blog on Bloglovin’ 

  1. Sanne

    Hoi, wat een leuke weblog! Ik ga je zeker blijven volgen!
    Ik ben aan het trainen voor de zeven heuvelenloop in november, had erg graag in Amsterdam willen lopen maar dat leek me niet verstandig. Vorig jaar wel de halve daar gelopen en ik vond het een geweldig evenement wat ook nog eens erg goed georganiseerd was. Wat staat er bij jou op de planning?

    • lifestylelou

      Ten eerste: thanks! Zo wat een prestaties heb jij er al opzitten, respect! Ik ben nog niet veel verder gekomen dan 3 keer in de week lopen tot de 6K, haha. Maar ik ben hard bezig voor een mooie tijd op de 10. Dus hier kan ik me van de winter op richten zodat ik een wedstrijd van 10K in het voorjaar kan lopen en dan hoop ik misschien eind 2013 een halve marathon te lopen?? Maar dit is echt nog een droom. Als ik zo door train als ik nu bezig ben (en nog een beetje meer mijn best doe! haha) kan dat misschien wel lukken.. De zeven heuvelenloop is erg leuk heb ik vorig jaar van iemand gehoord! Misschien is dat ook wel iets voor mij volgend jaar. ;-)

  2. Pingback: Running in oktober « LIFESTYLELOU

Geef een reactie

