Inspiratie: Lunarglide +4 Shield


We gaan even terug in de tijd: mijn ietwat enthousiaste blogpost over mijn nieuwste aanwinst de Nike Free +3. Ok, remember? Hierin vetelde ik ook dat ik nóg een paar Nikes mocht toevoegen aan mijn collectie. En sinds gisteren was het zover, ik was jarig! En deze Lunarglides +4 Shield are finally mine! Dank u mam en pap!

Een uitgebreide review volgt nog, waarschijnlijk gecombineerd met één van mijn grandioze hardloop verhalen. Vandaag ga ik het hebben over een outfit. Want hey, bij zulke mooie schoenen hoort natuurlijk een mooie bijpassende outfit. En waar anders kan ik die vinden dan op de webshop van Nike? Ik ging op zoek, en vond te veel een aantal leuke items. Ja, bovenstaande is momenteel mijn droom hardloopoutfit!

Droom outfit? Tja, het ziet er natuurlijk prachtig uit! De kleuren passen goed bij elkaar, het jasje is errug cool maar als ik even Hollands mag zijn: $100 voor het jasje, $55 voor het shirt en $65 voor de broek (eigenlijk heb ik al zoiets). CACHING!! Ik bedoel, de huur van mijn huis moet ook betaald worden, dus in één keer heel deze outfit scoren gaat ‘m nie worre nie.

Als ik nou één voor één de items in huis haal? Dat kan toch wel..? Tot die tijd blijf ik dromen.

  1. dreamely

    Ik ben een groot fan van de clearance op de Nike website dan is net alles iets leuker geprijsd. Je moet wel de site in de gaten houden want sommige items zijn dan snel weg, dat is dan meteen een reden om vaak te kijken en te kwijlen =D

  2. Evelien

    Wauw!!! Erg mooie combi! Vooral dat jasje vind ik zooo mooi, had hem al in andere kleuren gezien, maar deze nog niet. Hij staat nu ook bovenaan mijn verlanglijst!

  3. Pingback: Inspiratie: Nike Hyperwarm « LIFESTYLELOU

Geef een reactie

