The Birthday Girl


Jawel, vandaag ben ik jarig. Daarbij kan ik mijn 23e levensjaar afsluiten en het 24e een nieuw leven inblazen. Ik mag taart eten zoveel ik wil, cadeautjes uitpakken en keihard feesten! Wat ik als het goed is gisteren al heb gedaan en nu dus met een ontiegelijke kater op bed lig, just kiddin’. Lees mee wat mijn 23e levensjaar allemaal met zich mee bracht!

Om dit vrolijke artikel ook wat sentimenteel te maken ga ik beginnen met alle veranderingen die hebben plaatsgevonden. Vooral het laatste half jaar was een bewogen jaar, er is veel gebeurd: verdriet en vreugde maar uiteindelijk ben ik overal goed uitgekomen. Ik heb dit jaar mogen afstuderen en kan mijzelf nu vol trots verpleegkundige noemen. Ik ben op mijzelf gaan wonen, waarmee ik kennis heb gemaakt met alle verantwoordelijkheden die er bestaan. Ik heb afscheid moeten nemen van mijn geliefde, 15 jarige labrador Bas, maar maakte al snel weer kennis met de onwijs ondeugende bruine labrador puppy Saar. Niet te vergeten, mijn eigen LUSH (zie foto’s) die een kleine twee weken geleden intreden in mijn huis heeft gedaan en als koningin word behandeld. Ik ben in maart naar London geweest, in april naar Berlijn en in mei naar Turkije, waar ik flink van heb genoten (YOLO!!). Ook kan ik zeggen dat mijn vader de sterkste man is die ik ken, ik ben blij dat hij er nog is en ik hoop nog vele verjaardagen met hem mee te mogen maken!

Eigenlijk wilde ik nog meer vertellen, maar ik zou niet meer weten wat. Momenteel kan ik alleen maar denken aan taart en cadeaus, dus daar ga ik me dan maar volledig op storten. Wel kan ik dus zeggen dat het een goed jaar was, hopelijk word het alleen nog maar beter (met aub iets meer vakantie’s). IK BEN 23! Ik word oud.

Geef een reactie

