What to do this weekend: Week 42


Na zes volle werkdagen ben ik er nu maarliefst vier vrij! Te beginnen bij vandaag, eigenlijk een heerlijk lang weekend dus. Genieten! Maar vooral ook een volle planning waarbij deze vier dagen voorbij zullen vliegen!

Vandaag begin ik met een rondje hardlopen op de vroege ochtend, ik vind hardlopen in de ochtend heerlijk maar deze keer zit er wel wat druk achter.. Ik ben met mijzelf een challenge aangegaan om drie keer in de week hard te lopen en in week twee ben ik daar al in gefaald. Vraag me niet hoe of waarom, deze week moet ik het dus goedmaken: vier keer hardlopen. En met de run van vandaag zit ik dus op twee.. ehm, ik heb dus nog twee keer te gaan in twee dagen, zal ik het redden?

Normaal gesproken zal ik een volmondige JA zeggen, maar dit weekend zit het net effe wat anders: Ik ben zondag jarig! Dus, vrijdag boodschappen doen, zaterdag voorbereiden voor het feest van ’s avonds, om 12 uur mijn verjaardag inluiden en zondag – op mijn verjaardag – het rustig aan doen, maar toch met nog wel wat visite.

Zondag word ik 20 jaar en nog een beetje (OK 23  stt.), en dit moet uiteraard gevierd worden! Ik was zo lax om iedereen op het laatste moment uit te nodigen voor een zaterdag, inclusief mijn familie uit de randstad want die hadden mijn geweldige huisje ook nog niet gezien! Ik dacht dat er weinig mensen zouden komen, maar toen ik gisteren even ging inventariseren en dit op papier zette, kwam ik op zo’n 40 man uit. OEPS. Hoe, in hemelsnaam, gaat dit passen in mijn huisje? Ach, ik heb het geluk dat het heerlijk weer wordt (22 graden, in oktober!) dus mensen kunnen ook buiten staan onder het genot van een pafke.

Jullie kunnen dus begrijpen dat ik aardig gestrest ben, ik moet nog boodschappen inslaan (WIE verzint het ook alweer om aan het einde van de ‘salarismaand’ haar verjaardag te vieren met een bijna lege bankrekening? Oh, ik!) en mijn geliefde moeder zit samen met mijn vader te genieten van het heerlijke weer in Turkije dus ik moet iemand anders zoeken om mij mentaal te steunen en te helpen met de loeizware kratten bier. Ver hoefde ik niet te zoeken: mijn schoonmoeder is de beste, zo lief als ze is staat ze vandaag voor mij klaar om alles in te slaan en heb ik morgen – als mijn moeder thuis is uit Turkije – gewoon twee mama’s die my back hebben. Thankgod. (Oja, als je je afvraagt waar mijn vriend in dit verhaal zit? Die is ziek. Beterschap scheet.)

Goed, voor zover mijn vooruitzichten voor het weekend deze keer. Wat zijn jullie plannen!?

ps. Hoe schattig is Lush met een verjaardagsvlaggetje? (zie foto)

  1. Josephine

    Wat fijn dat je een paar daagjes vrij hebt, ik heb zelf erg genoten van mijn vakantie. Verjaardag vieren is leuk, alvast gefeliciteerd als ik je zondag vergeet te feliciteren! Niet in de stress raken, dat doe ik altijd en dan gaat het helemaal mis, hihi.

  2. HeiEendje

    Lekker zeg die paar dagen vrij! Geniet er maar lekker van en alvast gefeliciteerd! Het is een beetje jammer dat het nu mooi weer wordt van het weekend nu ik niet in Nederland ben hihi! Maar ik klaag verder niet.

  3. Kimberly

    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Heel veel plezier morgen op je feestje, geniet er lekker van en probeer niet teveel te stressen, uiteindelijk gaat het allemaal goed komen!

  4. Pingback: Better sore than sorry « LIFESTYLELOU

Geef een reactie

