Hotspot: Muriel’s Kitchen


Maart 2012, London. Ik weet het nog goed, de tweede dag dat vriendinnetje Iris en ik in London verbleven kwamen we onderweg naar onze South Kensington Underground, een klein winkeltje tegen. Een klein winkeltje waarbij het zien van al het lekkers in de etalage er kleine gilletjes uit ons kwamen: Muriel’s Kitchen.

Great! We moesten namelijk nog ontbijten daar onze fantastisch goedkope Bed&Breakfast ontbijt serveerde waar ik een beetje misselijk van werd op de vroege ochtend. ‘We ontbijten wel bij Starbucks’. Maar bij het zien van Muriel’s Kitchen waren we om. We gingen naar binnen en waande ons in de wereld van de schattige keuken van Muriel.


Voor typisch engelse ontbijtjes móet je hier zijn! De eerste keer genoten we van meerdere toasts met overheerlijke jam en een versgeperst sapje. De tweede dag ben ik gezwicht voor scrambled eggs met toast, een verse appelsap én een cappuccino. Het was heerlijk en ik zou willen dat Muriel snel naar Nederland emigreert. 


Mét blond haar, mooie tijden.


Voor mijn volgende trip naar London staat alvast een bezoekje aan Muriel’s Kitchen gepland. Heb ik je al overtuigd? Mooi, want de prijzen zijn ook nog eens erg fijn, win – win!

Meer gerechten en lekkernijen – ze hebben meer dan alleen ontbijtjes – kun je hier vinden.

Muriel’s Kitchen, London. South Kensington Station.

  1. Pingback: London here I come #2 « LIFESTYLELOU

Geef een reactie

