Game on, World!


Hoe blij kun je zijn met een nieuw paar hardloopschoenen? Nou, HEUL blij! Ik post regelmatig foto’s op Instagram als ik weer met m’n nieuwe aanwinst op pad ga, en ik loop meer dan ooit!

De eerste keer dat ik op mijn nieuwe schoenen liep, vloog ik zowat. Ze zitten zo fijn, en ik heb helemaal géén last van mijn schenen! Normaal gesproken moest ik altijd even 1 á 2 km inkomen en dan voelde ik ze niet meer, maar nu voel ik ze helemaal niet, nooit.  Ik ben aardig goed bezig met hardlopen, loop nu zeker drie keer in de week – wat mijn doel was voor deze maand, dus ‘Running in oktober’ gaat een stuk positiever worden! – en de temperaturen vind ik nu ook een stuk aangenamer nu ’t een beetje kouder begint te worden. Maar het moet natuurlijk niet te snel gaan, voor ik het weet loop ik met handschoenen aan en een muts op.


Dit is mijn rondje van afgelopen donderdag. Ik liep ’s avonds, nadat ik bij mijn ouders friet had gegeten, naar mijn vriend toe. De eerste twee km gingen rot, ik voelde de frietjes één voor één naar boven komen en ik moest ook nog eens de berg op dus het was niet een ideale situatie. Ik zou naar mijn vriend rennen, daar even gedag zeggen en weer doorgaan. Toen ik eenmaal voor zijn huis stond was hij er niet: surprise! Haha, dus ik stond voor een dichte deur en besloot om mijn rondje af te maken via het centrum. Hóe is het toch mogelijk dat ik een route kan uitkiezen wat alleen maar bergopwaarts is? Dat kan ook alleen maar mij overkomen, haha. Maar het is gelukt, ik heb de 4 km eruit geperst. Dit was toch wel één van mijn slechtere runs van de afgelopen tijd. Les voor de volgende keer: géén friet.

Zijn er hier nog meer hardlopers aanwezig? Hoe gaat het bij jullie?

  1. Evelien Oude Avenhuis

    Wat een mooie schoenen! Ik ben zelf nog op zoek naar die koraalachtige nike free’s! En goed bezig met hardlopen! Ik ben ook sinds kort wat fanatieker gaan hardlopen. Ben via girlslove2run op jouw blog gekomen, je schrijft leuk! :)

  2. Winnie

    Ik loop nu ook zo’n drie maanden. Ik kreeg tussendoor wel last van een opgerekte enkelband en heb toen voor zo’n drie weken niet kunnen rennen. Ik baalde toen echt, want ik was net bijna bij de 5km. Ondertussen ben ik weer begonnen en het gaat super! Ik ben alleen nog opzoek naar goede winter hardloopkleding! Ik loop nu nog altijd in een capri broek (alhoewel dat met deze temperaturen makkelijk te doen is). En ik wil ook nieuwe schoenen. Ik heb gehoord dat de Free’s heel fijn zijn, dus binnenkort maar eens naar de winkel gaan.

    Motivatie is deze week wat minder. Ik denk dat dit komt doordat ik vakantie heb en niet echt een normaal ritme heb, maar dat komt volgende week zeker weer goed.

    Succes verder met je hardlopen!

    • lifestylelou

      Wat een leuke reactie, Winnie! Jammer van je blessure zeg, hopelijk ben je er nu vanaf en blijft het zo! Goed dat je zo fanatiek bezig bent, leuke hardloopkleding kan daar alleen maar bij helpen :-) ik vind zelf dat Nike echt leuke collecties heeft voor het najaar maar daar moet je flink wat voor neertellen, je kan het ook goedkoper opzoeken! Wat betreft schoenen ben ik fan van de Free’s en de Lunarglides, zou gewoon eens wat gaan passen als ik jou was. Heerlijk joh zo’n week vrij! Nu moet je juist veel hardlopen! Hahah success!

Geef een reactie

