Update Lush


Sinds zaterdag dwarrelt Lush rond in mijn huisje, en nu we een aantal dagen verder zijn leek het mij wel leuk om aan jullie te laten zien hoe het met haar gaat. Bereid je maar voor, want Lush is een furry bastard!

Zoals ik al eerder vertelde zat ze de eerste twee dagen grotendeels verstopt onder de bank. Al die visite en al die handjes die op d’r afkwamen vond ze denk ik toch wel eng. Toen ik ’s avonds voor het eerst alleen met haar was, was het ijs gebroken: de terrorist kwam naar boven en ik wist niet wat ik zag. Haha!

Lush is af en toe zoooo stout! Dan rent ze als een malle door heel m’n huis, loopt ze mij uit te dagen, of staan er ineens een paar nagels in mijn arm of been. Ik noem dit haar gekke 5 minuten, maar die kunnen gerust twee uur duren. Daarna komt ze wel gezellig naast me liggen met een smekende blik of ik haar wil aaien en dan begint ze lekker te pruttelen.

Ze volgt me overal. Ik kan nog net de wc deur dicht doen, anders had ze daar zelfs toe zitten kijken. Mijn MacBook is niet meer veilig, zodra ik begin met tikken komt ze kijken en negen van de tien keer loopt ze dan gewoon dwars over mijn toetsenbord heen, of gaat er gewoon op zitten. ‘stop nou eens, je moet met mij kroelen!’

Ze begint steeds meer te ontdekken, vooral waar ze allemaal wel niet op of in kan. Zo vind ze het ook heel erg leuk om heel haar hoofd gewoon in mijn glas te stoppen. Ik bedoel, dat is toch heel normaal? En soms krijg ik ook miauwtjes terug als ik tegen d’r aan het praten ben. Hahah, ik moet zo vaak om haar lachen.

’s Avonds als ik de lichten uit doe, achtervolgd ze me eerst naar de badkamer en vervolgens naar de slaapkamer. Ze komt voorzichtig bij me liggen en de volgende dag als ik wakker word is het eerst wat ik zie een blij hoofdje van deze onwijs leuke wolligerd. :-)


Geef een reactie

