Holiday inspiration: Casa Bonita




De zomer ligt nog maar net achter ons of we beginnen alweer aan een nieuw hoofdstuk: de volgende vakantie! Ik bedoel, je kunt niet vaak genoeg fantaseren over mooie resorts waar je ooit, heel misschien wel met je achterwerk op de luxueuze strandstoelen mag liggen?

Nou, zo zijn mijn vriend en ik dus ingesteld. Ik iets luxer dan hij. Bij vakantie denk ik: zon (aaah), strand (aaaah), relaxen (aaaaah), lekker eten.. moet ik doorgaan? MOOIE HOTELS! Nee, mijn vriend is niet zo.. ondanks dat het woord ‘autovakantie’ vaak naar voren kwam de afgelopen week hoorde ik ook ineens de naam ‘Dominicaanse Republiek’ uit zijn mond komen. Yes, please! Ik ging op zoek naar mooie kiekjes om verder te fantaseren.. en ik vind dat het aardig gelukt is. Dit hotel is echt niét verkeerd hoor! Dus, ehh.. als het effe kan?




Foto’s via Tablethotels

  1. Pingback: Brrrr « LIFESTYLELOU

Geef een reactie

