Lush!


Een aantal dagen geleden vertelde ik jullie dat het niet meer zo lang zou duren voordat een een bolletje wol bij mij rond zou huppelen. Lush is nu sinds zaterdag bij mij, en oohhh.. ik ben verliefd!

Trouw bezocht ik haar elke week en was al vanaf het begin af aan aan het aftellen wanneer ze dan eindelijk bij mij zou zijn. Nou, zaterdag was het zover hoor. Zo blij als een kind dat op schoolreisje ging stapte ik om half 10 in de auto richting m’n poezel. Toen ik binnenkwam zag ik de prinses al gelijk zitten bovenop de tafel, ik zette het vervoersmandje weg en ze sprong er al gelijk bovenop, haha! Nadat we alles hadden doorgenomen, kon ze dan toch echt met mij mee naar huis. Hup, het mandje in en gas op die zuigers.

Wanneer ik het mandje in mijn huis had gezet en ‘m voor haar open maakte, verwachtte ik niet wat ze er gelijk uit zou springen. Het tegendeel bewees: madame sprong er gelijk uit en ging op ontdekkingsreis uit. Zo leuk! Ik heb heel de dag met haar zitten knuffelen, haar aan iedereen laten bewonderen. Ze is zo schattig, dat zelfs de niet-kattenliefhebbers haar leuk vinden.


Ze doet alles heel goed. Ze eet en drinkt, poept en plast (sorry) en speelt met (speelgoed)muisjes. Ze heeft zo af en toe haar gekke vijf minuten die dan twee uur kunnen duren, maar dat vind ik alleen maar gezellig. Wel is ze heel erg schuw voor mijn vriend, ze duikt gelijk onder de bank wanneer hij bij mij is. ’t Is zonde m’n kind. Het moet even wennen, ik weet het. Maar het liefst trek ik haar onder de bank uit, haha!

Ze is een echte snoepkont. Vers vlees en snoepjes is ze dol op en wanneer ze op zijn kijkt ze mij aan van: Tazzz, waar zijn mijn andere snoepjes? Of ze likt het papiertje af, zoals je hieronder kunt zien.


Dit zijn mijn eerste twee dagen geweest met mijn lieve beestje. Ik heb zo van haar genoten dat ik mijn fototoestel bijna nog niet tevoorschijn heb gehaald. Binnenkort meer foto’s van LUSH? Laat je horeeennnn.

  1. Mara

    Oh, wat een scheetje! Haha, ik ben dol op katten, wou er graag eentje bij als verjaardagscadeautje. Niet gekregen maar nu begint het alweer te kriebelen.

  2. Pingback: Brrrr « LIFESTYLELOU

Geef een reactie

