DDD: Dream (on) Dwaze Dagen

Jullie weten nu ondertussen al dat de Drie Dwaze Dagen op volle toeren zijn. Vandaag is alweer de laatste dag dat je van de fikse kortingen en de fijne koopjes kunt genieten. Normaal gesproken zou ik wel op één van de dagen een bezoekje brengen aan de Bijenkorf en als een gek tekeer gaan, maar dit jaar niet.

Ik werk zo onregelmatig als maar zijn kan. Zó onregelmatig dat het vaak heel ongelukkig uitkomt. Zoals nu, deze Drie Dwaze Dagen zijn niet voor mij weggelegd dit jaar. Ik moet ’s avonds werken, en aangezien de Bijenkorf niet bij mij om de hoek zit (dat is hét risico van in Brabant wonen, haha) ben ik niet in de gelegenheid om de strijd aan te gaan met andere vrouwen die op jacht zijn naar hun goedkope favorieten. Ach, het scheelt me weer een gebroken arm of been, dat is dan wel weer een voordeel.

Online shoppen! Dat was het tweede wat in mijn hoofd schoot toen ik de boekjes door zat te bladeren waar alle aanbiedingen in staan. Wist ik veel dat er een ‘rij’ bestaat om toegang te krijgen tot de shop. Bummer. Geen DDD voor mij dus dit jaar, terwijl ik al een lijstje had gemaakt met fijne items die ik misschien wel eens mee naar huis zou kunnen nemen. De armbanden van Sal Y Limon, ben ik dól op. Ik heb ze dan nog wel niet, maar ik vind ze prachtig. Bij de Fab. iPhone cover stond ik al vaker op het punt om af te rekenen, maar de prijs vind ik normaal gesproken toch écht te duur. En die laarsjes, zucht. Spreekt voor zich.

Dus, voor mij zijn het dit jaar de Dream (on) Dwaze Dagen, volgend jaar beter!

ps: Je hoeft geen medelijden met me te hebben, hoor. Ik ga namelijk vandaag LUSH ophalen!

  1. Beauty Koning

    Ik moest echt lachen om de titel, so true. :’) Jammer dat je er dit jaar niet bij kan zijn, ik ben nooit aanwezig, ging toevallig op de site kijken en er was geen rij voor mij. Misschien omdat ik op nog een aparte tijd er was. :’) YES. LUSH. PICTURES!

    • Milou

      MEEN JE DIT!? Oh my. Jammer, heb ik toch naast de pot gepiest haha, ik heb namelijk niet meer gekeken op de shop gisteren! Lush is sooo cute, foto’s komen eraan! <3

  2. Annemiek

    Die rechter laarsjes voelden zooooo fijn.. Maar ik kon het me even niet meer veroorloven. Maar ze waren zo mooi!!! Ik heb nog wel een fotolijstje van paperchase en een jeans van modstrom gekocht!

Geef een reactie

