Red & White

In tegenstelling tot andere vrouwen ben ik niet zo’n fashion shopper. Ik houd wel van kleding, maar het heeft bij mij geen prioriteit. Als je vraagt wat de laatste modetrends zijn, kom ik waarschijnlijk met neon kleuren aanzetten. (I know, dit was van de zomer.) De trends voor de herfst/winter? Geen flauw idee!

 Toch heb ik m’n best gedaan om de eerste herfst outfit bij elkaar te zoeken, en ik vind dat het aardig gelukt is! De warme trui, afkomstig van Pull & Bear, vond ik gelijk leuk toen dit het eerst was wat ik zag in de winkel. Eerst wilde ik ‘m niet passen omdat één: ik heb een hekel aan kleding passen en twee: ik zou zoiets waarschijnlijk toch nooit dragen. Goed, aan de foto te zien snap je wel dat ik hem wél heb gepast en uiteindelijk heb afgerekend, hij was gewoon te leuk. EUR 25,99.

Wanneer we al aan het einde van onze shopsessie waren stelde mijn moeder nog even voor om de  The Sting in te gaan. Mehh.. ik had echt geen zin meer. Ze heeft me toch de winkel in gesleept en dat is maar goed ook. Want lieve bezoek(st)ers, deze rode broek heb ik voor EUR 15,00 gescoord en hij zit als gegoten!

Kom ik al in de buurt van de fashion trends dit najaar of zit ik er helemaal naast? Ik vind het in ieder geval een leuke cheap ass outfit!

  1. Pingback: Brrrr « LIFESTYLELOU

Geef een reactie

