Liefde


Eigenlijk wilde ik dit artikel uitstellen tot zaterdag. Zaterdag is dé dag, zaterdag mag ik een lief grijs wollig bolletje op gaan halen en haar in mijn huisje toelaten. Maar ik heb haar gisteren nog heel even gezien en nadat ik deze foto had gemaakt kán ik niet meer wachten.. En aangezien het dierendag is, ach 1 + 1 = 2.

Meet Lush. Lush? Dat is toch de naam van een zeepwinkel? Dat klopt! De credits gaan trouwens naar mijn moeder want zij is degene die op deze naam kwam, en toen wist ik het zeker. Trouwens, ik wist het niet zeker.. Ik zat nog te twijfelen tussen Sushi en Lush, maar ik dacht: Sushi, daar is nu iedereen helemaal wild van, niet meer origineel en als ik over tien jaar SUUUUUSHI naar haar roep, dan denk ik echt bij mijzelf: WAAROM heb ik dit beest zo genoemd? Dus vandaar, Lush heeft gewonnen.

Sinds ik op mijzelf woon miste ik de aanwezigheid van een huisdier (ondanks dat de choco labrador pup van mijn ouders regelmatig bij mij komt logeren, de dondersteen.). Ik wilde een Britse Korthaar, dus ik ging op zoek naar een Britse Korthaar. (logisch toch?) Ik heb weken/maanden het internet af zitten zoeken voordat ik een Cattery te pakken had waar ik me echt heel goed bij voelde en mooie kittens had, plus het was ook nog eens bij mij in de woonplaats – dingdingding! Ik mailde, kreeg reactie, en ik had een optie op een kitten. Zo simpel als dat.

Na vier weken mocht ik voor het eerst komen kijken. Ohhhh men, ze was zo schattig, zo klein: opslag verliefd, dat snap je wel. Ik heb sindsdien elke week een bezoekje gebracht aan m’n kind, ik heb haar zien groeien en flink geknuffeld. Na drie hele maanden wachten kan ik elke dag met d’r knuffelen, spelen en verliefd naar d’r kijken. Nog twee nachtjes, tellen jullie mee af?

  1. Roos

    Wat een cutiepie!!! Echt heerlijk wat een leukerd! Ik heb zelf ook sinds kort 2 katten, heilige birmanen en ze zijn geweldig. Ik kan niet gelukkiger zijn met ze! En wat een ontzettend leuke naam heb je bedacht, ik vind Lush ook leuker als Sushi! Heel erg veel plezier en geluk met je lieve kittie

    • Milou

      Thanks, ik kan echt niet wachten tot ze er is! Ik ben er zo blij mee, zo’n lief klein bolletje wat door je huis huppelt, haha (oké, en wat een grote luie dikzak gaat worden.. maar dat is voor later haha) Ahh een heilige birmaan is ook schattig! Hoe heten jou katten?

    • Milou

      Dank je! Haha ja he, ik vind Lush ook heel leuk. Jullie weten precies waar ik het over heb als ik Lush zeg, maar de buitenwereld denkt: huh, Lush? Wat is dat nou weer voor een naam! haha.

  2. Margriet

    Wat een schatje zeg! Ik ben ook een kattenmens, we hebben 3 vuilnisbakjes (katers).
    Geniet van je aanwinst, en maak veeeeeel foto’s nu ze zo klein is want ze groeien als kool. :)

  3. Pingback: DDD: Dream (on) Dwaze Dagen « LIFESTYLELOU
  4. Pingback: Vriendloos « LIFESTYLELOU

Geef een reactie

