Hallo Jumbo



Vorige week had ik vier nachtdiensten. Meestal leef ik dan niet echt productief; het enige wat ik dan doe is werken en slapen, dagenlang. Toch moest ik er aan geloven, aangezien mijn kasten leeg waren en ik toch enige voedingsstoffen/vitamines binnen moest krijgen ging ik op pad naar de supermarkt. Inclusief boodschappenlijstje want hey, mijn hersenen laten me op zulke momenten flink in de steek.

Als een dwaas liep ik langs de schappen en deed er minimaal vijf keer langer over om daadwerkelijk te vinden wat ik moest hebben. Nu was ik ook nog eens in de Jumbo, een supermarkt waar ik niet vaak kom dus het lag niet alleen aan mijn slaperige hoofd, haha. En jahoor, na 20 minuten had ik dan toch echt die zes dingen bij elkaar gesprokkeld die ik moest hebben. (Dadels, cola light.. ehm, willen jullie het verder nog weten?) Op naar de kassa!

Gelukkig was het rustig, want poeeeh deze Jumbo zit midden in de stad en het is er al-tijd druk. Deze keer had de medemens rekening gehouden met mij en bleven voor hun eigen veiligheid thuis aangezien ik niet echt vrolijk gestemd was (ochtendhumeur om 7 uur ’s avonds, dat kan!). Goed, zullen we dan nu maar over gaan tot de moraal van het verhaal, de aanleiding waarom ik daadwerkelijk dit zeer interessante stuk wilde typen over mijn boodschappen en waarom er hierbij in vredesnaam foto’s van bloemen bij staan?
Wel, het zit zo; ik had afgerekend, en het vriendelijke meisje achter de kassa zei: ‘U mag een bos bloemen meenemen of een cake als u wilt, gratis!’, Uhh.. OKE! Ik houd van bloemen, en vooral als ik ze krijg dus ik nam een mooi bosje rozen mee naar huis. Dus Jumbo, ga zo door en wie weet verslaan jullie mijn voorkeur voor de Appie. (Maar dan moeten jullie wel om 7 uur ’s avonds nog brood op voorraad hebben!)

Mooi zijn ze hé? :-)

Follow my blog on Bloglovin’ 

  1. Eva

    Ik heb ook wel eens een ochtendhumeur gehad ’s avonds na mijn nachtdienst. Erg lastig voor je omgeving. :) Maar leuk van de Jumbo om bloemen uit te delen.

  2. Beautyraiseplace

    Mooie bloemen zeg ik ken nog zo’n bloemen lief hebber that’s me and my mom haha ons huis staat er aardig vol mee ,
    en op de tafel een mooi bosje voor de gezellig heid!
    Great , Liefs nina

  3. Cynthiiaa

    Echt.. wat schrijf je leuk zeg! :) Inderdaad, prachtige bloemen. Nachtdiensten zijn echt rot, omdat je dan weer moet overschakelen naar de dag. Lijkt mij moeilijk, althans ik heb er altijd moeite mee. ;’) Ondanks dat ik geen nachtdiensten draai, wel voor mijn blog, maar niet voor mijn werk. xD

    • lifestylelou

      Ah, thanks! Dat doet me goed :-) Ja opzich heb ik daar niet zoveel problemen mee, dit keer ging ik na mijn laatste nacht om 10 uur ’s ochtends slapen en stond de wekker om 2 uur ’s middags weer.. om vervolgens 4 uur (!!) bij de kapper te zitten en ’s avonds nog een verjaardag, dus tegen de tijd dat het weer ‘normaal’ nacht was, was ik hartstikke moe en dus was het ritme weer terug! Nachtdiensten voor je blog? Wauw, respect haha! Zover is het bij mij nog niet hoor!

  4. Iris

    Ah wat leuk! Toen er een nieuwe Appie opende in mijn oude woonplaats mocht je er een week lang bij je boodschappen iets gratis meenemen (de ene dag toiletpapier, de andere dag een netje mandarijnen), dat is nog eens leuk boodschappen doen! (Ik blijf een echte Nederlander he..)

Geef een reactie

