Usher, you let me down.

Ken je dat gevoel, helemaal gek zijn van een bepaalde stem, soort muziek en oké.. het uiterlijk? Ik ben al jaren fan (een FAN ja!) van Usher. Ondanks dat ik dagelijks om mijn oren krijg dat zijn muziek nergens over gaat – oké, dat is ook wel zo. Maar niet bij álle liedjes – blijf ik fan en luister ik zijn liedjes elke dag.

Zo ben ik vorig jaar drie keer naar de OMG Tour geweest. Twee maal in Rotterdam en ook één keer in Antwerpen. Whooo, drie keer Usher in één week; beter kan niet! Ik begon mij al af te vragen of er misschien weer een Tour zou komen want zijn nieuwste CD Looking 4 myself is ondertussen al grijs gedraaid bij mij. En jahoor, vorige week kondigde Usher himself zijn Euphoria European Tour aan via Twitter en Facebook en menig kwijlende meisjes stonden te popelen om kaarten te bemachtigen in de presale. (ahum, daar hoor ik ook bij.)

Donderdag 20 september. Usher gooide weer een Facebook bericht online met de presale voor Antwerpen. (en Amsterdam maar Antwerpen is dichterbij voor mij.) Samen met mijn mede kwijlende Usher fanaat was ik hysterisch aan het Whatsappen: Zal ik het nu doen? Ja? Golden Circle? Ja? Gaat het goed zo? Ja? OMG WE HEBBEN KAARTEN!

En zo werd ik een aantal dagen later teleurgesteld door een bericht dat de hele European Tour niet door zou gaan. En waarom niet? Om een televisieprogramma ook wel The Voice. Onze kaarten werden terug betaald en dus stonden we uiteindelijk nog met lege handen.

BOO, Usher! You let us down.

Follow my blog on Bloglovin’ 

  1. LynSelStyle

    Super leuk dat je naar Usher gaat!
    Jaloers :D

    Leuke blog heb je, daarom heb je er een nieuwe volger bij met bloglovin.
    Zullen we elkaar volgen?

    xox LynSel

    lynselstyle.blogspot.com

    • Milou

      Ja, ik baalde echt super erg. Maarja, volgend jaar ga ik weer voor de presale voor de concerten in het najaar (hopelijk gaat het dan gewoon een keer door, haha.)

  2. Lifesplash

    Wow, dat is echt balen en vervelend. Ik zal zelf echt boos zijn op The Voice hahahah. Ik weet hoe het voelt als je fan bent van iemand en hem eindelijk gaat zien, haha voelt geweldig hè?! Maar hey joh 3x Usher in een week? Is dat niet ene behoorlijk gat in je portomenee? haha.

Geef een reactie

