May I?


Ieder jaar breng ik wel een bezoekje aan London. Deze prachtige stad heeft mijn hart veroverd. Normaal gesproken ga ik in het voorjaar en ga ik op salesjacht. Maar ohh, wat zou ik graag een keer in november/december gaan! Kerstinkopen doen, een nóg gezelligere sfeer en veel Starbucks.

En jullie kunnen het misschien al raden, ook nog eens het liefst in dit hotel. Wat een pareltje is het hé, zo midden in de stad? Mh, ik moet dan wel ergens een concessie doen.. minder shoppen? Ik slaap er nog even een paar nachtjes over, misschien vind ik wel net zo’n leuk hotel voor een leuker prijsje.

Zucht.

Foto’s

Follow my blog on Bloglovin’ 

Geef een reactie

