Welkom

Hi iedereen!

Welkom op mijn blog, LIFESTYLELOU.

Ondanks mijn vele blog ervaringen de afgelopen jaren (I am MiLi en Beautyandlifestyle. Jep it’s me.. Hi!) weet ik nu even niet goed waar ik moet beginnen. Ik ben natuurlijk niet voor niets deze blog gestart, ik miste het als een gek. Waarom ik met die blogs niet door ben gegaan? Ik weet het niet. Die blogs runde ik samen met anderen, het liep niet zoals het had moeten lopen.

Dus nu, een frisse nieuwe start. Een nieuwe blog, eentje van mij alleen. Ik laat jullie een kijkje nemen in mijn leven, gedachtes en ervaringen. Maar ook ben ik niet vies van een flinke portie beauty en hardlopen is één van mijn favoriete bezigheden op het moment.

Benieuwd geworden? Blijf vooral langskomen op LIFESTYLELOU!

 

Geef een reactie

